برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

بنتلی بتور کانورتیبل معرفی شد؛ گران ترین محصول کمپانی با طراحی جذاب

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ بنتلی از نسخه کانورتیبل مدل بسیار لوکس و اشرافی بتور رونمایی کرد. همانطور که قابل حدس است این نسخه به سقف بازشونده مجهز بوده و راننده می تواند لذت رانندگی در هوای آزاد را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کند.

فقط ۱۶ دستگاه
بنتلی بتور کوپه دو سال پیش وارد بازار شد. نام این خودرو از دریاچه ای در جزایر بالی اندونزی برگرفته شده و نیروی آن توسط یک موتور ۱۲ سیلندر تأمین می شود. شاید بدانید این خودرو تیراژ بسیار پایینی دارد و تنها ۱۸ دستگاه از نسخه کوپه یا همان سقف ثابت تولید می شود. نسخه کانورتیبل بنتلی بتور نیز یک مدل تولید محدود است و فقط و فقط ۱۶ دستگاه از آن روی کره خاکی موجود خواهد بود. 

مشخصات فنی بنتلی باتور کانورتیبل
بتور کانورتیبل جزو آخرین خودروهایی است که با یک موتور ۶ لیتری ۱۲ سیلندر به فروش می رسد. مثل نسخه کوپه، در نسخه کانورتیبل هم این موتور توانایی تولید ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها هم به گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه خودکار محول شده است. شاید بدانید این موتور TSI حدود ۲۰ سال است که در محصولات بنتلی به کار گرفته می شود. با بروزآوری های مداوم، این موتور در مقایسه با روزهای ابتدای عرضه ۴۰ درصد قدرت بیشتر و ۲۵ درصد مصرف سوخت کمتری دارد.

سیستم اگزوز آکراپوویچ بنتلی بتور کانورتیبل از جنس تیتانیوم است. جالب اینکه خروجی های اگزوز با کمک فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده اند. در تمامی تصاویری که بنتلی منتشر کرده، سقف خودرو جمع شده؛ با این حال می توان حدس زد که جنس سقف از پارچه مقاوم بوده و با فشردن یک دکمه باز و بسته می شود. به گفته بنتلی، باز و بسته شدن سقف نیازمند ۱۹ ثانیه زمان است و فقط وقتی که سرعت حرکت خودرو پایین تر از ۴۸ کیلومتر بر ساعت باشد، امکان انجام این کار میسر خواهد بود. این برند اشرافی تأکید کرده هر اینچ از بنتلی بتور کانورتیبل قابل شخصی سازی است و مشتریان می توانند خودروی کاملاً اختصاصی خود را سفارش دهند.

نسخه کوپه از بنتلی بتور یک اسپویلر فعال در انتهای اتاق خود دارد. در نسخه کانورتیبل، این قطعه جای خود را به یک اسپویلر یکپارچه داده است. برای ایجاد تمایز بیشتر با نسخه کوپه، نسخه کانورتیبل روی رینگ های ۲۲ اینچی متفاوت سوار می شود.

هماهنگ با آیفون رزگلد!
یک خبر خوب برای دارندگان آیفون های رزگلد! در داخل کابین، بنتلی بتور کانورتیبل از تزئیناتی با این رنگ پرطرفدار بهره می برد. برخلاف مدل های تولید انبوه جدید، فضای داخلی این اتومبیل زیبا کماکان حس و حالی سنتی دارد و خبری از نمایشگرهای دیجیتال به هم پیوسته بزرگ در آن نیست.

گران ترین خودروی بنتلی
در رابطه با قیمت بتور کانورتیبل حرفی به میان نیامده، اما مسلماً رقم پرداختی برای آن بالاتر از ۲ میلیون دلاری خواهد بود که بنتلی برای نسخه کوپه طلب می کند. چنین رقمی بتور کانورتیبل را به گران ترین مدل تولیدی کمپانی تبدیل خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره