logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

عرضه سه مدل «ماروتی» در هند با قیمت 350 میلیون تومان

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
عرضه سه مدل «ماروتی» در هند با قیمت 350 میلیون تومان

آخرین خودرو/ تقاضا برای خودروهای کوچک در هند رو به کاهش است. شرکت های مختلف برای مقابله با این وضعیت، با سیاست های مختلف مثل ارائه تخفیف های شگفت انگیز و یا معرفی تریم های جدید با قیمتی پایین تر، به دنبال فروش مدل های ریزجثه خود هستند. ماروتی سوزوکی یکی از این شرکت هاست که اخیراً تصمیم گرفته تریمی جدید را با نام «دریم ادیشن» به سه مدل سلریو، آلتو K10 و اس-پرسو اضافه کند. جالب اینکه این تریم از هر سه مدل با پرداخت ۴۹۹ هزار روپیه، معادل فقط ۳۵۰ میلیون تومان، قابل خرید است.

تریم دریم ادیشن، با وجود قیمت پایین تر نسبت به مدل های استاندارد، امکانات بیشتری را ارائه می کند. در آلتو K10 دریم ادیشن، دوربین دنده عقب و سیستم امنیتی به خودرو افزوده می شود. تریم دریم ادیشن علاوه بر دو ویژگی فوق، امکانات دیگری مثل یک جفت اسپیکر، تزئینات نقره ای، محافظ های پلاستیکی لبه گلگیرها، سینی محافظ جلو و عقب، جلوپنجره کرومی، تزئینات کرومی در عقب و فریم پلاک را به اس-پرسو اضافه می کند. در تریم دریم ادیشن از سلریو هم مشتریان امکاناتی چون سیستم صوتی از برند معروف پایونیر، دوربین دنده عقب و یک جفت اسپیکر را دریافت می کنند.

مشخصات فنی
نیروبخش هر سه مدل سلریو، آلتو K10 و اس-پرسو یک موتور کوچک ۹۹۸ سی سی سیلندر بنزینی است. این موتور توانایی تولید ۶۶ اسب بخار قدرت و ۸۹ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی این موتور از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به سمت چرخ ها ارسال می شود. در تریم های دریم ادیشن امکان سفارش جعبه دنده دیگر وجود ندارد.

بد نیست بدانید ارزان ترین نسخه از مدل استاندارد سلریو ۵۳۷ هزار روپیه قیمت دارد. ارزان ترین نسخه از اس-پرسو هم پیش این با پرداخت ۵۵۱ هزار روپیه قابل خرید بود. مدل پایه از آلتو K10 هم قبل از معرفی تریم دریم ادیشن ۵۳۵ هزار روپیه قیمت داشت. آنطور که ماروتی سوزوکی اعلام کرده، تریم دریم ادیشن از سه مدل مذکور فقط در ماه ژوئن به فروش می رسد و پس از آن این تریم دیگر عرضه نخواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره