نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

باتری انقلابی فاراسیس انرژی نقاط ضعف خودروهای برقی را برطرف می کند

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
باتری انقلابی فاراسیس انرژی نقاط ضعف خودروهای برقی را برطرف می کند

آخرین خودرو/ شرکت چینی فاراسیس انرژی که در زمینه ساخت باتری برای انواع وسایل نقلیه برقی فعالیت می‌کند، از یک باتری انقلابی رونمایی کرد. این باتری از لحاظ برد حرکتی، محدوده دمایی و چرخه شارژ عملکردی فوق العاده دارد.

به گزارش آخرین خودرو، باتری ابداعی فاراسیس انرژی می‌تواند در دمای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد تا ۶۵ درجه سانتیگراد کارایی خود را حفظ کند. علاوه بر این، پس از هزاران بار استفاده میزان سلامتی این باتری تا ۷۰ درصد حفظ می‌شود. این باتری پیشرفته در کنفرانس زنجیره تامین قطعات خودروی آسه آن ( اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا) رونمایی شد. این کنفرانس روی موضوعات منطقه‌ای مرتبط با صنعت خودرو تمرکز دارد. در این کنفرانس شرکت‌های فعال در صنعت خودرو، سیاستگذاران و سهامداران گرد هم آمده و درباره چالش‌ها و نوآوری‌ها بحث و تبادل نظر می‌کنند. هدف از برگزاری این کنفرانس بهبود زنجیره تامین، به اشتراک گذاری دستاوردهای تکنولوژیک و فراهم کردن امکان همکاری‌های استراتژیک جهت بهبود قدرت رقابت پذیری و افزایش پایداری صنعت خودروی کشورهای عضو آسه آن است‌.

باتری انقلابی فاراسیس انرژی افق‌های جدیدی را برای انواع خودروها، وسایل نقلیه دو چرخ و حتی خودروهای پرنده برقی ترسیم می‌کند. در کنار عملکرد بالا، امکان تحمل دماهای شدید و چرخه عمر طولانی، این باتری از لحاظ استانداردهای ایمنی نیز در سطح بسیار بالاتری قرار دارد. چنانچه تمامی ادعاهای مطرح شده در رابطه با این باتری درست از آب در بیاید، مطمئناً ورود آن به صنعت خودرو تحولات شگرفی ایجاد خواهد کرد.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، باتری فاراسیس انرژی در دمای منفی ۳۰ درجه تا ۶۵ درجه سانتیگراد کارایی خود را حفظ می‌کند. علت تمرکز این شرکت روی دماهای شدید، شرایط جغرافیایی خاص کشورهای عضو آسه آن اعلام شده است. به گفته فاراسیس انرژی این باتری پس از ۲۵۰۰ بار شارژ تا ۷۰ درصد از سلامتی خود را حفظ می‌کند.

تکنولوژی نیمه جامد
آنطور که اعلام شده، باتری فاراسیس انرژی از نوع نیمه جامد بوده و مواد به کار رفته در آن از پایداری زیادی برخوردار هستند. در واقع علت عمر مفید بالا هم همین موضوع است. فاراسیس انرژی تاکید می‌کند در بهینه‌ترین شرایط حتی پس از ۵۰۰۰ بار شارژ تا ۷۰ درصد از سلامتی باتری حفظ می‌شود. کمپانی چینی می‌گوید این باتری می‌تواند قبل از بازنشست شدن تا یک میلیون مایل یا ۱.۶ میلیون کیلومتر را پوشش دهد.

بد نیست اشاره کنیم شرکت فاراسیس انرژی ۲۷ سال است که در زمینه تولید باتری فعالیت می‌کند. این شرکت چه در بازار داخلی و چه در بازارهای بین المللی مشتریان زیادی دارد. در بازار وسایل نقلیه دوچرخ این شرکت بزرگترین تامین کننده باتری‌های لیتیومی محسوب می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir