نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت جدید وارداتی سایپا اعلام شد؛ چانگان CS55 پلاس باز گران شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ بر اساس دعوتنامه های ارسالی برای مشتریان سایپا، قیمت جدید وارداتی سایپا اعلام شده است و مشتریان می بایست مابه التفاوت پرداخت کنند.

چانگان CS55 پلاس یکی از خودروهای پر حاشیه وارداتی در ماه های اخیر بوده است. خودرویی که با تاخیر زیاد از گمرکات کشور ترخیص شد و مشتریان این خودرو مدت ها منتظر صدور دعوتنامه این خودرو بودند. حالا دعوتنامه های جدید این خودرو صادر شده و قیمت جدید وارداتی سایپا با افزایش مشخص شده است. بر اساس این دعوتنامه، قیمت جدید این خودرو برای مشتری به حدود ۱ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان رسیده است. احتمالا این افزایش قیمت تاثیر بر قیمت این خودرو در بازار آزاد هم خواهد داشت و روند افزایشی برای این کراس اوور در بازار آزاد پیش بینی می شود.

جدول قیمت جدید وارداتی سایپا

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی

چانگان CS55 پلاس از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) بهره می برد که می تواند قدرت نهایی ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۸۶ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به ؛۶ کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کنترل کشش ، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کمکی الکترونیکی ترمز،  سیستم ترمز اضطراری، سیستم هشدار تصادف از جلو، شارژر بی سیم، ترمز پارک برقی ، سیستم صوتی PIONEER ، نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی ، کلاستر دیجیتال، خروجی ۱۲ ولت، پورت USB، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم پایش باد تایرها، کروزکنترل تطبیقی، محدود کننده سرعت، استارت دکمه ای ، ورود خروج بدون کلید، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز ، سنسور نور، سنسور باران و… اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir