logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
  3. مهم
خودرو

ویدیوی تست جدیدترین ماشین هیبرید تویوتا در ایران

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیوی تست جدیدترین ماشین هیبرید تویوتا در ایران

آخرین خودرو/ در قسمت جدید آخرین خودرو به سراغ ویدیوی تست جدیدترین ماشین هیبرید تویوتا رفته ایم. تویوتا لوین هیبرید یک خودرو با پیشرانه بنزینی و الکتریکی است که تحویل آن به مشتریان سامانه وارداتی ها آغاز شده است. تویوتا لوین با تیپ ۱.۲ لیتری توربو بنزینی و ۱.۸ لیتری هیبرید توسط شرکت های برساوش، معین خودرو ایرانیان و… به بازار ایران آمده است. این خودرو همان تویوتا کرولا با ظاهر نسخه سفارش آمریکا است که در کارخانه Toyota-GAC تولید می شود. این خودرو یکی از گزینه های صادراتی تویوتا به برخی بازارها است. در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو به سراغ تویوتا لوین ۱.۸ لیتری هیبرید رفته ایم که توسط شرکت برساوش به ایران آمده است. این خودرو یکی از سدان های پرفروش سامانه وارداتی ها بوده که حال تردد آن در جاده های کشور آغاز شده است.

ویدیوی تست و بررسی تویوتا لوین هیبرید 2023 در آخرین خودرو

 

مشخصات فنی تویوتا لوین هیبرید در ایران
لوین هیبرید هم مشخصات فنی برابر با کرولا هیبرید دارد. در این خودرو از پیشرانه ۸ZR به عنوان نمونه به روز رسانی شده ۲ZR دیده می شود. این پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که در کنار یک قوای محرکه الکتریکی قرار می گیرد. جعبه دنده لوین و کرولا هیبرید از نوع e-CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. در تویوتا لوین هیبرید به صورت ترکیبی ۱۴۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۵ تا نیوتن متر تجربه خواهیم کرد.
امکانات لوین هیبرید ؛ جدیدترین محصول تویوتا در ایران
در لوین هیبرید به عنوان جدیدترین ماشین هیبرید تویوتا در ایران امکاناتی مانند تریم داخلی چرم و پارچه، سانروف برقی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، رانندگی خودکار در ترافیک، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، رینگ آلومینیومی، پاکسازی هوای کابین، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و… وجود دارد. در برخی تیپ های لوین هیبرید با کیت بدنه اسپرت امکانات بیشتری مانند صندلی برقی راننده و تودوزی چرم هم دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir