نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«لندروور دیفندر آرکتیک» برای درنوردیدن مسیرهای آفرودی آماده می‌شود

منبع
پدال
بروزرسانی
«لندروور دیفندر آرکتیک» برای درنوردیدن مسیرهای آفرودی آماده می‌شود

پدال/ مشتریان با پرداخت ۳۸ هزار دلار می‌توانند از این کیت زیبا و کارآمد استفاده کنند.
 
نسل تازه لندروور دیفندر محبوب دل بسیاری از طرفداران آفرود، خودرودوستان و حتی فیلم‌های سینمایی شد. این خودروی توانا که در انگلستان طرفداران بی‌شماری دارد، بارها و بارها زیر تیغ جراحی تیونینگ‌ها هم قرار گرفت تا با تجیهز به امکانات بیشتر، به رویاپردازی مشتریان و علاقه‌مندان به آن پاسخ دهد. یکی از این تیونرها، «آرکتیک تراکس» نام دارد که با عرضه پکیج AT35 برای دیفندر ۱۱۰ (نسخه کشیده چهار در)، مصحولی تازه را پس از ۵ سال تحقیق و توسعه روانه بازار کرده است.

عبارت ۳۵ در نام این کیت از تایرهای ۳۵ اینچی «BF گودریچ» آن گرفته شده است. پکیج AT35 با دو گزینه KO2 و KM3 عرضه می‌شود که شامل تجهیزات گوناگون برای آفرودگرد می‌شوند و نیازهای هر راننده حرفه‌ای را برطرف می‌کنند. سازنده مدعی شده است که تغییرات ایجادشده در دیفندر AT35 مانند طاق بزرگ چرخ‌ها باعث ایجاد مشکل در جاده نخواهد شد و راندمان شهری این خودرو آرام، متمدن و روان است.

رینگ‌هایی ۲۰ اینچی آلیاژی فورج‌کاری شده آرکتیک تراکس نمای تازه‌ای به دیفندر بخشیده‌ است. پشت این رینگ‌ها، سیستم تعلیق بادی لندرور L663 جا خوش کرده است که این‌بار توسط تیونر انگلیسی بهبود یافته است. خریداران درصورت تمایل می‌توانند از فنربندی تطبیق‌پذیر ۱۰ حالتی «بیلشتاین» هم استفاده کنند که فاصله دیفندر را تا زمین، ۵ میلی‌متر افزایش می‌دهد.

ارتقای دیفندر آرکتیک شامل خود خودرو نمی‌شود و پس از ارائه شاسی‌بلند به مرکز این تیونینگ، ۲ تا ۳ هفته به درازا خواهد کشید. قیمت این پکیج که شامل موکت تازه کابین، چراغ‌های آفرود، گلگیر تازه و نشان‌گذاری‌های آرکتیک تراکس می‌شود از ۲۹,۹۹۵ پوند (برابر ۳۸ هزار دلار) آغاز می‌شود. با درنظر گرفتن قیمت بالای لندروور دیفندر ۱۱۰ V8 از ۱۱۱,۷۹۵ پوند، قیمت نهایی لندروور دیفندر AT35 به ۱۸۰ هزار دلار می‌رسد. آیا در این بازه، خودروی بهتری برای آفرود وجود دارد؟ نظر شما چیست؟

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره