نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

اولین تصاویر رسمی از موتورسیکلت ۸ سیلندر «گریت وال» منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
اولین تصاویر رسمی از موتورسیکلت ۸ سیلندر «گریت وال» منتشر شد

آخرین خودرو/ چند هفته قبل بود که خبرهایی در رابطه با عرضه یک موتور سیکلت ۸ سیلندر توسط شرکت گریت وال موتور به گوش رسید. حالا تصاویر رسمی و جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر شده است. طبق اطلاعات جدید این موتورسیکلت جاده‌ای تحت برند Souo و با نام S2000 GL عرضه خواهد شد.

رقیب هوندا گلدوینگ با طراحی مشابه
تصاویر رسمی منتشر شده از سوی گریت وال حکایت از آن دارند که چینی‌ها در طراحی و ساخت موتورسیکلت ۸ سیلندر خود نگاهی دقیق به هوندا گلدوینگ داشته‌اند! به گفته گریت وال، موتور تخت به کار رفته در این کروزر حجمی برابر با ۲۰۰۰ سی سی دارد. این موتور چهار سیلندر بوده و نیروی آن از طریق گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه به سمت چرخ عقب ارسال می‌شود. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم که موتور هوندا گلدوینگ دو سیلندر و گیربکس آن هفت سرعته است.

در زیر پوسته، S2000 GL از فریمی و قطعاتی مشابه با رقبایی مثل هوندا گلدوینگ و ب ام و K 1600  بهره می‌برد. به منظور کاهش وزن، فریم به کار رفته در این موتورسیکلت جاده‌ای از آلومینیوم ساخته شده است. محصول متفاوت گروه گریت وال موتور، در بخش تکنولوژی حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر رقبا دارد. در این کروزر اطلاعات لازم از طریق یک نمایشگر دیجیتال تمام رنگی ارائه می‌شود و شیشه جلوی آن به صورت کاملا برقی قابل تنظیم است. برای سهولت استفاده در روزهای سرد سال، دسته‌های فرمان و صندلی به گرمکن مجهز شده‌اند. این موتورسیکلت در حالت استاندارد از ترمز پارک برقی و حتی سیستم صوتی نیز سود می‌برد. سیستم تشخیص صدا، ارتباط ۴G و سیستم پایش نقاط کور از دیگر ویژگی‌های S2000 GL هستند که باید به آنها اشاره نمود.

در نمای روبرو، S2000 GL شباهت انکارناپذیری به هوندا گلدوینگ دارد. چراغ‌های این موتور سیکلت چینی دوقلو و از نوع LED هستند. گریت وال تاکید دارد که این چراغ‌ها از چشمان شیر الگوبرداری شده‌اند! مثل دیگر موتورسیکلت‌های سفری، روی بدنه S2000 GL هم محفظه‌های متعددی برای حمل لوازم مختلف تعبیه شده؛ صندلی مخصوص راکب دوم هم یک پشتی مخصوص دارد که سفرهای طولانی را برای وی بسیار راحت‌تر می‌کند.

شایان ذکر است گریت وال اعلام کرده مدل‌های مختلفی را تحت برند Souo روانی بازار خواهد کرد. تمامی این مدل‌ها رده بالا و لوکس خواهند بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir