نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت جدید ۳ محصول ایران خودرو اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ بر اساس فراخوان های جدید ایران خودرو برای مشتریان، قیمت جدید ۳ محصول ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شده است.

بر اساس فراخوان های جدید شرکت ایران خودرو، قیمت جدید دو محصول سورن پلاس XU7P، پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای و رانا پلاس اعلام شده است. بر همین اساس قیمت جدید سورن پلاس XU7P که به عنوان جانشین پژو پارس شناخته می شود ۴۶۹ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و قیمت رانا پلاس نیز ۴۶۲ میلیون تومان محاسبه شده است. پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دنده ای نیز از این پس قیمت ۵۰۹ میلیون تومان را خواهد داشت. هر سه محصول کاهش جزئی را در قیمت های جدید داشته اند و افزایش قیمت چندان چشمگیر نبوده است.

جدول قیمت جدید ۳ محصول ایران خودرو

نام خودروقیمت جدید (تومان)
سورن پلاس XU7P469,300,000
رانا پلاس۴۶۱,۸۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای۵۰۹,۱۵۹,۳۰۰

در ادامه می توانید ویدیوی تست و بررسی سورن پلاس XU7P را مشاهده کنید :

ویدیوی تست و بررسی و مشخصات سورن پلاس XU7P

همانطور که از اسم این خودرو مشخص است، نیروی محرکه سورن پلاس بهینه از پیشرانه XU7P تامین می شود که یک پیشرانه با حجم ۱.۸ لیتر، ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ بوده که روی هم رفته ۹۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در این خودرو می توانیم به ؛ ۲ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی،  نمایشگر راهنما تعویض دنده (GSI)، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، دیلایت، پوزیشن لامپ، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سامانه پایش فشار باد تایرها، چراغ نقشه خوان، کلید های کنترلی روی فرمان و…. اشاره کنیم.

ویدیوی معرفی رانا پلاس

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir