نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

رنگین کمان ری را؛ رنگ های جدید کراس اوور ملی رونمایی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
رنگین کمان ری را؛ رنگ های جدید کراس اوور ملی رونمایی شد

آخرین خودرو/ دیروز همزمان با برگزاری مجمع عمومی سالیانه ایران خودرو، رنگ های جدید کراس اوور ملی ری را رونمایی شد و قیمت این محصول هم چهارشنبه اعلام می شود.

مجمع عمومی عادی سالانه گروه صنعتی ایران خودرو، یک‌شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور ۷۸ درصد صاحبان سهام برگزار شد. پس از استقرار اعضای هیات رییسه مجمع در جایگاه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی خطاب به سهام داران قرائت و توضیحات مدیران ایران خودرو درباره موارد مطروحه، ارایه شد و سهام داران حاضر در مجمع، با اکثریت آرا تکالیفی را بر عهده هیات مدیره گذاشتند.

اما در حاشیه این مجمع رنگ های جدید کراس اوور ملی هم رونمایی شد. قبل تر کراس اوور ملی را تنها در رنگ های نقره ای، مشکی و سفید دیده بودیم اما حالا رنگ های جدید و سفارشی این کراس اوور به نمایش گذاشته شده و گفته می شود قیمت نهایی این خودرو هم چهارشنبه رسانه ای خواهد شد. به نظر می رسد در نهایت فروش این محصول را در مرداد ماه سال جاری شاهد باشیم.

آلبوم رنگ های جدید کراس اوور ملی

مشخصات فنی و ویدیو معرفی ری را
اولین کراس اوور ملی ایران خودرو مجهز پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند. جالب است که جعبه دنده به کار رفته در ری را، نسل هفتم گیربکس های DAE است که فناوری هیوندای پاورتک را داشته و قابلیت خلاص شدن بعد از سه ثانیه در این نسل دیده می شود.

گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و د حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره