نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

فیس لیفت «کادیلاک اسکلید» با نمایشگر ۵۵ اینچی معرفی شد!

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ شرکت کادیلاک از فیس لیفت شاسی بلند پرچمدار اسکلید رونمایی کرد. این نسخه هم در نمای بیرونی و هم در داخل کابین تغییراتی را تجربه کرده و با امکانات بیشتری عرضه خواهد شد.

فیس لیفت کادیلاک اسکلید به عنوان مدل ۲۰۲۵ به فروش خواهد رسید. در نمای ظاهری این نسخه شباهت زیادی به مدل تمام الکتریکی اسکلید IQ پیدا کرده، چرا که چراغ‌های آن از این مدل الگوبرداری شده‌اند. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان شباهت‌هایی بین این نسخه و سایر مدل‌های الکتریکی کمپانی مثل سلستیک و لیریک نیز مشاهده کرد.

تغییرات نمای بیرونی
در فیس لیفت کادیلاک اسکلید، چراغ‌های اصلی درون قابی عمودی و در گوشه‌های سپر قرار گرفته‌اند. لوگوی کمپانی در این نسخه نورپردازی شده و در مدل‌های سری V جلوپنجره نیز نورپردازی اختصاصی خود را دارد. برای اولین بار در نسخه درون سوز اسکلید، امکان سفارش رینگ‌های غول پیکر ۲۴ اینچی برای مشتریان فراهم شده است. در حالت استاندارد این شاسی بلند درشت اندام با رینگ‌های ۲۲ اینچی به فروش می‌رسد. نسخه فیس لیفت با رنگ‌های جدید سبز، آبی متالیک و برنزی متالیک قابل سفارش است.

تغییرات کابین
دامنه تغییرات در داخل کابین فیس لیفت کادیلاک اسکلید گسترده و چشمگیر است. شاخص‌ترین تغییر موجود را باید اضافه شدن نمایشگر عریض ۵۵ اینچی به داشبورد دانست. از این نمایشگر سرتاسری، ۳۵ اینچ به راننده و ۲۵ اینچ به سرنشین کناری تعلق دارد. سرنشین کناری می‌تواند از نمایشگر اختصاصی خود برای سرگرمی و پخش ویدیو استفاده کند. کادیلاک فکر سرنشینان ردیف دوم را نیز کرده و در صورت سفارش پکیج مربوطه، صندلی‌های این ردیف نیز به نمایشگرهای لمسی ۱۲.۶ اینچی مجهز می‌شوند.

مشخصات فنی کادیلاک اسکلید ۲۰۲۵
مدل ۲۰۲۵ از کادیلاک اسکلید، نیروی خود را از همان موتور ۶.۲ لیتری V8 دریافت می‌کند. این موتور همچون قبل توانایی تولید ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال نیرو هم به گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک محول شده است. با تصمیم کادیلاک، در نسخه فیس لیفت اسکلید خبری از موتور ۳ لیتری دیزلی نخواهد بود.

خوشبختانه نسخه جذاب و اسپرت V کماکان با موتور ۶.۲ لیتری سوپرشارژ تولید می‌شود. این موتور ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۹۲۶ نیوتن متر گشتاور دارد. این نسخه از طراحی ظاهری خشن‌تری برخوردار است و با دقت در ورودی‌های هوای بزرگتر می‌توان آن را از نسخه استاندارد تشخیص داد. در داخل کابین این نسخه از تزیینات فیبرکربنی استفاده شده و اکثر پوشش‌ها از جنس چرم هستند. به غیر از نسخه پایه، سایر نسخه‌ها از سیستم تعلیق تطبیق پذیر بادی و سامانه رانندگی خودران سوپرکروز سود می‌برند.

زمان عرضه و قیمت احتمالی
آنطور که اعلام شده، فروش کادیلاک اسکلید ۲۰۲۵ از اواخر امسال آغاز می‌شود. در رابطه با قیمت فعلاً حرفی به میان نیامده است، اما به احتمال زیاد شاهد افزایش خواهیم بود. بد نیست اشاره کنیم که نسخه پایه از کادیلاک (Cadillac) اسکلید مدل ۲۰۲۴، قیمتی برابر با ۱۱۲,۶۹۰ دلار دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir