نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

معرفی موتورسیکلت جذاب «رویال انفیلد» با قیمت 165 میلیون تومان

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
معرفی موتورسیکلت جذاب «رویال انفیلد» با قیمت 165 میلیون تومان

آخرین خودرو/ شرکت هندی رویال انفیلد که در زمینه ساخت انواع موتورسیکلت فعالیت می‌کند، پس از یک کمپین تبلیغاتی گسترده از یک محصول جدید رونمایی کرد. این موتورسیکلت Guerrilla 450 نام دارد و با قیمتی بین ۲۳۹ الی ۲۵۴ هزار روپیه عرضه می‌شود. با نرخ روز ارز این ارقام معادل تقریباً ۱۶۵ و ۱۷۵ میلیون تومان هستند.

مشخصات فنی رویال انفیلد Guerrilla 450
نیروبخش رویال انفیلد Guerrilla 450 موتوری به حجم ۴۵۲ سی سی است. این موتور که با نام شرپا ۴۵۰ شناخته می‌شود، در مدل هیمالیا نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در Guerrilla 450 این موتور توانایی تولید ۴۰ اسب بخار قدرت در دور ۸۰۰۰ و ۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۵۵۰۰ را دارد. به گفته رویال انفیلد، برای هماهنگی با ویژگی‌های Guerrilla 450 تنظیمات خاصی در موتور اعمال شده است.

شاسی Guerrilla 450 به شاسی موتورسیکلت هیمالیا شباهت زیادی دارد. در این مدل جدید هم موتور بخشی از اجزای تحت فشار شاسی به شمار می‌رود. وظیفه متوقف کردن این موتورسیکلت به ترمزهای دیسکی در هر دو محور سپرده شده است. دیسک‌های به کار رفته در جلو و عقب به ترتیب ۳۱۰ و ۲۷۰ میلیمتری هستند. برای مقایسه، دیسک جلوی Guerrilla 450 نسبت به دیسک جلوی هیمالیا ۱۰ میلی‌متر قطر کمتری دارد. خوشبختانه این موتورسیکلت از سیستم ترمز ABS دو کاناله بهره می‌برد.

محصول جدید رویال انفیلد ۱۸۵ کیلوگرم وزن دارد. این رقم نسبت به وزن مدل هیمالیا ۱۱ کیلوگرم سبک‌تر است. استفاده از باک ۱۱ لیتری و رینگ‌های کوچکتر ۱۷ اینچی به همراه تایرهای تیوبلس باعث شده Guerrilla 450 از مدل هیمالیا سبک‌تر باشد. در حالت استاندارد این موتورسیکلت با تایرهایی به ابعاد ۱۲۰/۷۰ از برند CEAT به مشتریان تحویل داده می‌شود. با چنین ابعادی Guerrilla 450 در بین تمامی موتورسیکلت‌های ساخت هند، پهن‌ترین تایرها را دارد.

رویال انفیلد Guerrilla 450 در سه نسخه آنالوگ، دَش و فلش عرضه می‌شود. در نسخه آنالوگ همانطور که قابل حدس است، از نشانگرهای آنالوگ استفاده شده؛ در دو نسخه دیگر، یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات لازم را در اختیار راکب قرار می‌دهد. این نسخه‌ها از لحاظ قابلیت‌های ارتباطی هم در سطح بالاتری هستند. به منظور ایجاد تمایز بین ۳ نسخه مختلف، هر کدام از آنها ترکیب رنگ اختصاصی خود را دارند.

در ابتدا نیز اشاره کردیم که مدل پایه یا همان نسخه آنالوگ ۲۳۹ هزار روپیه (معادل حدوداً ۱۶۵ میلیون تومان) قیمت گذاری شده؛ نسخه میان رده دش ۲۴۹ هزار روپیه (معادل ۱۷۰ میلیون تومان) ارزش دارد. برای خرید نسخه پرچمدار فلش هم باید ۲۵۴۰۰۰ روپیه یا ۱۷۵ میلیون تومان پرداخت کرد.

از رقبای رویال انفیلد Guerrilla 450 باید به ترایومف اسپید ۴۰۰، هوندا CB300R و هوسکوارنا Svartpilen 401  اشاره کنیم. این موتورسیکلت‌ها به ترتیب ۲۳۴، ۲۴۰ و ۲۹۲ هزار روپیه قیمت دارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره