نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

ویدیوی تست و بررسی کراس اوور جتا ؛ جتا VS5 ارزش خرید دارد؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیوی تست و بررسی کراس اوور جتا ؛ جتا VS5 ارزش خرید دارد؟

آخرین خودرو/ کراس اوور جتا با نام جتا VS5 یکی از خودروهای جدیدی است که در دور جدید واردات با ماموت خودرو پا به بازار کشور گذاشته است. جتا VS5 یک کراس اوور کامپکت از نشان جتا چین است. نشان جتا محصول همکاری مشترک گروه خودروسازی FAW و فولکس واگن آلمان است و به همین دلیل پلتفرم و المان های فنی یکسان را در این خودرو و محصولات فولکس واگن می بینیم. پلتفرم این خودرو با محصولاتی نظیر فولکس واگن تیگوان، سئات آتکا و اشکودا کاروک یکسان است و در بحث قوای فنی و سیستم انتقال قدرت هم قطعات گروه فولکس واگن را در این خودرو می بینیم. اما به هر ترتیب با یک خودروی چینی طرف هستیم که ریشه های فنی اروپایی دارد. در دور جدید واردات دو کراس اوور VS5 و VS7 توسط ماموت خودرو در سامانه عرضه خودروهای وارداتی به فروش رسید و ما در این ویدیو کراس اوور جتا با نام جتا VS5 را بررسی کرده ایم و از نکات مثبت و منفی این خودرو گفته ایم. در ادامه به بیان مشخصات فنی و امکانات این خودرو می پردازیم.

ویدیوی تست و بررسی جتا VS5 در آخرین خودرو


مشخصات فنی کراس اوور جتا
زیر کاپوت جتا VS5 یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ از گروه فولکس واگن قرار دارد که خروجی های فنی ۱۴۸ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر را ارائه می دهد. قدرت از طریق جعبه دنده شش سرعته AT ساخت آیسین به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات شتاب صفر تا صد این خودرو (بر اساس اعلام کمپانی) در کمتر از ۱۰ ثانیه رقم می خورد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را در این کراس اوور می بینیم. دقت داشته باشید که جتا VS5 مشابه مدل VS7 است اما از آن کوچک تر است و در بحث آپشن هم تفاوت هایی بین این دو خودرو دیده می شود. 
کابین و امکانات
اگر طراحی داخلی این خودرو برای شما آشناست اصلا تعحب نکنید چراکه المان های داخلی دقیقا مشابه فولکس واگن تیگوانی است که قبلا و در دور قبلی واردات در بازار کشور دیده بودیم. البته که کیفیت متریال به آن اندازه بالا نیست اما نسبت به چینی های هم رده کیفیت و دوام خوب ارزیابی می شود. طراحی داخلی چندان مدرن نیست و سبک قدیمی دارد و این نوع طراحی نمی تواند برای علاقه مندان به طراحی های مدرن و مینیمال چندان جذاب باشد. در این خودرو امکاناتی نظیر سانروف برقی، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک دوکاناله، گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، جلو آمپر دیجیتال با قابلیت شخصی سازی، استارت دکمه ای، نمایشگر لمسی، شارژر بی سیم تلفن همراه، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور پایش باد تایرها، فرمان کمکی برقی، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، محدودکننده سرعت، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، تریم داخلی چرم و پارچه، چراغ روشنایی روز و… دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره