نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

بخشنامه فروش محصولات سایپا ویژه مرداد 1403

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ به تازگی شرایط فروش محصولات سایپا توسط این گروه خودروسازی اعلام شده است. این عرضه به صورت پیش فروش انجام می شود.

در شرایط فروش محصولات سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۳ محصولات ساینا S استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GX-L، سهند S و کوییک GXR-L به صورت پیش فروش عرضه می شوند. پیش پرداخت برای تمامی خودروها به صورت علی الحساب است و قیمت نهایی، قیمت مصوب در زمان تحویل خودرو خواهد بود. زمان تحویل برای ساینا S استاندارد ۸۵ گانه بهمن و اسفند ۱۴۰۳ است. برای دو محصول کوییک GX-L و سهند S زمان تحویل دی الی اسفند ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و برای کوییک GXR-L موعد تحویل آذر الی اسفند ۱۴۰۳ خواهد بود.

گفتنی است که ساینا S استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GX-L و سهند S صرفا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه می شوند و تنها کوییک GXR-L است که در سه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه می شود.

جدول شرایط فروش محصولات سایپا ویژه مرداد ۱۴۰۳

متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/05/03 تا تکمیل ظرفیت می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. 

در ادامه می توانید ویدیو مربوط به سهند S (جدیدترین محصول پارس خودرو) را مشاهده کنید.

مشخصات فنی سهند S
زیر کاپوت سهند یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی موسوم به M15GSI را داریم که خروجی های فنی ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود و این دقیقا همان مشخصاتی است که در تیپ G و همچنین سایپا اطلس دیده می شود. همچنین این پیشرانه در نسخه های جدید کوییک هم استفاده می شود و از نظر فنی ارتقا داشته است. هنوز سهند S را در هیچ یک از نمایشگاه های خودرو ندیده ایم اما در ادامه می توانید ویدیو مربوط به معرفی سهند G را مشاهده کنید.
 
در سهند S امکاناتی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده GSI، فرمان هیدرولیک، آینه های جانبی برقی و سنسور دنده عقب بکار رفته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir