نماد آخرین خبر

قیمت نهایی «ری را» مشخص شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت نهایی «ری را» مشخص شد

آخرین خودرو/ شرکت ایران خودرو در حالی بهای تمام شده «ری را» را منتشر کرد که چند دقیقه بعد توسط وزیر صمت تکذیب شد.

ری را نخستین کراس اوور ملی ایران است که ایران خودرو آن را بر مبنای پلتفرم نسل دوم از پژو ۲۰۰۸ توسعه داده است. طراحی این خودرو به طور کامل توسط تیم طراحی ایران خودرو انجام شده و درصد قابل توجهی از قطعات این کراس اوور تماما ایرانی است. قبل تر قرار بود عرضه این خودرو در تیرماه انجام شود اما حالا و با کمی تاخیر قیمت نهایی ری را مشخص شده است. بر اساس شنیده ها، قیمت کراس اوور ری را ۱,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰ محاسبه شده است. 

هر چند ساعتی پس از اعلام این خبر، عباس علی آبادی در مصاحبه با خبرنگار آخرین خبر، قیمت تقریبی کراس اوور ری را را کمتر از یک میلیارد تومان اعلام کرد.

ویدیوی معرفی و مشخصات ری را
این کراس اوور مجهز پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ با فناوری Dual VVTI یا همان EFP است که قرار است بر روی محصولات دیگر ایران خودرو مانند دنا جوانان و یا نسخه هایی از تارا نیز قرار گیرد. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE به چرخ های جلو منتقل کند.
گرمکن صندلی های جلو، ۴ کیسه هوای، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی کنترل حرکت در سراشیبی، شیفتر پشت فرمان، حالت های مختلف رانندگی، دسته دنده الکتریکی، اتوهلد، صندلی شش حالته برقی راننده، صندلی دو حالته برقی و دو حالته دستی شاگرد، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، شارژر وایرلس، سانروف برقی، نورپردازی داخل کابین و… از جمله امکانات و آپشن هایی است که در تیپ پایه ری را دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir