نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

نگاهی به غرفه نمایشگاه شرکت فردا موتورز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
نگاهی به غرفه نمایشگاه شرکت فردا موتورز در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳

آخرین خودرو/ شرکت فردا موتور یکی از خودروسازانی بود که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با تمامی محصولات جدید وارداتی خود حاضر شده بود.

شرکت خودرو سازی فردا موتورز که توانسته محصولات مختلفی را در داخل کشور مونتاژ و عرضه کند و اخیرا نیز توانسته محصولات برند MG را وارد کشور کند و نمایندگی این برند را بر عهده بگیرد، در سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو شرکت کرده و محصولات مختلفی را به نمایش گذاشته و از تعدادی محصولات خود برای اولین بار رونمایی کرده است.

در غرفه این برند خودرو های مختلفی دیده می شود که در این مطلب سعی داریم به طور مختصر به آنها بپردازیم و مشخصات و امکانات برخی از آنها را بیان کنیم.

سایبر استر؛ گل سرسبد فردا موتورز در نمایشگاه تحول
مطمئنا پرحاشیه ترین و پرچمدار محصولات وارداتی گروه فردا موتورز، ام جی سایبر استر است که این شرکت، این کوپه جذاب را با خود به نمایشگاه آورده است. این کوپه تمام برقی از یک پیشرانه ۳۱۰ اسب بخاری بهره می برد که می تواند گشتاور نهایی ۴۷۵ نیوتن متری را از طریق جعبه دنده تک سرعته به چرخ ها منتقل می کند. ظرفیت باتری های این خودروی جذاب ۶۴ کیلووات ساعت و ام جی سایبر استر به کمک این باتری ها می تواند روی هم رفته ۵۰۱ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

این خودرو به عنوان پرچم دار و گل سر سبد محصولات خودرو های وارداتی شرکت فردا موتورز امکانات بسیار خوبی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد که از جمله آنها می توان به؛ شش کیسه هوای ده نقطه ای، گرمکن صندلی های ردیف جلو، تریم چرم مصنوعی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سیستم صوتی حرفه ای و… اشاره کرد.

کراس اوور مدرن رووی eRX5
محصول دیگری که در غرفه فردا موتورز دیده می شود و برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفته یک کراس اوور هیبرید با نام رووی eRX5 است. شرکت رووی یکی از زیر مجموعه های برند سایک موتور چین است و در برخی از بازار ها محصولات برند رووی با نام MG نیز شهرت دارند.

کراس اوور وارداتی فردا موتورز نیروی محرکه خود را از پیشرانه هیبریدی تامین می کند. موتور بنزینی این خودرو، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که به نظر می رسد نقش ژنراتور را ایفا خواهد کرد. این خودرو می تواند به کمک پیشرانه های خود ۴۲۴ اسب بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ ها منتقل کند. نکته مهم درباره این خودرو این است که نسخه ای از رووی eRX5 که گروه فردا موتورز قصد عرضه آن را دارد می تواند پیمایش حرکتی بالای ۱۰۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

جدا از این موارد این خودرو امکانات بسیار خوبی نیز دارد که از جمله آنها می توان به: صندلی برقی سرنشینان جلو، گرم کن صندلی های جلو، تریم چرم مصنوعی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر ۲۷ اینچی، سیستم صوتی حرفه ای، دستگیره های مخفی شونده، کروز کنترل تطبیقی، رادار خط خوان، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، نوربالای اتوماتیک، تابلو خوان و… اشاره کرد.

یک سدان برقی جدید
محصول جدید دیگری که در غرفه شرکت فردا موتورز به نمایش درآمده، سدان تمام برقی شرکت رووی با نام D7 EV است. این خودرو از سبک طراحی بروز بهره می برد و رگه هایی از سبک طراحی خودرو های MG نیز در این خودرو دیده می شود و احتمال دارد به عنوان تاکسی برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد. قلب تپنده این سدان تمام برقی یک پیشرانه ۱۹۵ اسب بخاری است که می تواند تا ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. ظرفیت باتری های رووی D7 EV 59.2 کیلووات بوده و برد حرکتی این خودرو ۵۱۰ کیلومتر اعلام شده که به عنوان یک خودروی تمام برقی عدد بسیار خوبی است.

جدا از این موارد امکاناتی نظیر؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، صندلی برقی سرنشینان جلو، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نورپردازی داخل کابین، سیستم فرمان صوتی، سیستم کنترل پایداری، سنسور TPMS، سیستم ورود و خروج بدون کلید، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مالتی مدیا و… از جمله امکانات این خودرو است.

در کل می توان گفت غرفه فدا موتورز در سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو یکی از پربازدید ترین غرفه ها بوده و محصولات دیگری نظیر؛ سوبا M4 و کراس اوور MG4 نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته بودند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir