نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

اولین ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس ؛ قیمت چند؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
اولین ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس ؛ قیمت چند؟

آخرین خودرو/ شاهین پلاس جدیدترین محصول سایپا است که تولید آن در کارخانه سایپا آغاز شده و بزودی به بازار می آید. امروز مراسم کلینیک ارزیابی و قیمت گذاری شاهین پلاس برگزار شد. در این مراسم پایگاه خبری آخرین خودرو ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس و معرفی کوتاه این محصول را تهیه کرد. شاهین پلاس از سال گذشته در نمایشگاه های مختلف به نمایش در آمده است. حال سایپا تولید رسمی این محصول را آغاز کرده و برنامه دارد تا در هفته ای آتی این خودرو را به فروش برساند. می توان گفت که شاهین پلاس کامل ترین نسخه سدان از خانواده SP100 سایپا است. گفته می شود که شاهین پلاس با قیمتی در محدوده ۷۵۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. البته این قیمت نهایی نشده و صرفاً منابع آگاه از وزارت صمت و سایپا این عدد را اعلام می کنند.


همان طور که در ویدیوی رانندگی با شاهین پلاس گفته شد، این خودرو به پیشرانه ME16 مگا موتور مجهز است. این پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ، توان تولید نهایت قدرت ۱۱۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت این پیشرانه از طریق جعبه دنده دستی ۵ سرعته طراحی شده توسط آیسین و یا ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت DAE به چرخ های جلو می رسد. در ابتدا شاهین پلاس اتوماتیک به بازار خواهد آمد.
در شاهین پلاس اتوماتیک امکاناتی مانند فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سانروف، آنتن کوسه ای، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، حالت اسپرت و تیپ ترونیک جعبه دنده، دو کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی اندروید، آینه های تاشو برقی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو و… را می بینیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره