نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

چه تعداد خودروی وارداتی عرضه شد؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
چه تعداد خودروی وارداتی عرضه شد؟

آخرین خودرو/ در جدیدترین دوره عرضه خودروهای وارداتی ، رکورد تخصیص خودرو به مشتریان شکسته شد. چند ساعت قبل نتایج جدیدترین دوره عرضه خودروهای وارداتی مشخص شد. مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، در گفت و گو با پایگاه خبری آخرین خودرو اعلام کرد: «در این دوره عرضه خودروهای وارداتی بیش از ۱۱۷ هزار متقاضی با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان، فرایند ثبت نام اولیه و اعلام تقاضا را طی نمودند. در نهایت به بیش از ۱۹ هزار متقاضی خودرو تخصیص داده شده است».
ویدیوی معرفی تویوتا کرولا کراس؛ پرتقاضاترین خودروی وارداتی:


رئیس سازمان توسعه تجارت در ادامه افزود: «خودروهایی که در این دوره سامانه به بیش از ۱۹ هزار متقاضی تخصیص داده شده است، فرایند ثبت سفارش و ورود به گمرکات کشور را طی نموده اند و قطعاً این دسته از مشتریان در بازه زمانی مقرر خودروهایشان را تحویل خواهند گرفت».
همچنین ضیغمی اضافه کرد: «در این دوره عرضه خودروهای وارداتی متقاضیان جدید توانستند تا درخواست خرید خود را ثبت کنند. باید تاکید کنم که در دوره های بعدی سامانه وارداتی، مشتریان قبلی اولویت نخواهند داشت و دوباره فرایند ایجاد حساب وکالتی و ثبت درخواست تکرار می شود».
مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، در پایان افزود: «بزودی عرضه های جدید سامانه وارداتی ها برگزار می شود و مشتریان می توانند نسبت به خرید خودروهای خارجی صفر کیلومتر اقدام کنند. همچنین باید گفت که از ابتدای واردات خودرو، بیشترین عرضه خودروهای وارداتی در این دوره انجام شده است».
بررسی های خبرنگار آخرین خودرو نشان می دهد که در روزهای آتی برنامه عرضه های جدید سامانه وارداتی ها اعلام خواهد شد. همچنین پرتقاضاترین خودروی وارداتی در این دوره سامانه وارداتی ها، تویوتا کرولا کراس هیبرید بوده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir