نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

کاتالوگ کراس اوور وارداتی جذاب «کیا» منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ اسپورتیج یکی از مورد انتظار ترین محصولات وارداتی کیا بود که قرار است پایش به وسیله شرکت کوشا خودرو به ایران باز شود.

کیا اسپورتیج یکی از جذاب ترین کراس اوور های برند کیا است که بسیاری از زمان آغاز واردات خودرو انتظار آن را می کشیدند چرا که هم نسل های قبلی کیا اسپورتیج، سابقه خوبی در بازار ایران داشت و هم برند کیا مقبولیت بسیار خوبی در بازار ایران دارد.

اکنون شرکت کوشا خودرو که مسئولیت واردات خودرو های برند کیا را با خود به دوش می کشد قصد دارد تا پای نسل جدید کیا اسپورتیج را به ایران باز کند. در حال حاضر کاتالوگ و مشخصات کیا sportage 2023 بر روی وبسایت این شرکت قرار گرفته است و ابن بدین معنا است که می توان به زودی شاهد حضور این کراس اوور جذاب کیا در جاده های کشور بود.

در ادامه نگاهی مختصر به مشخصات و امکانات کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ وارداتی خواهیم انداخت.

ویدیوی معرفی کراس اوور جذاب کیا

مشخصات فنی کیا اسپورتیج ۲۰۲۳
نسخه ای از کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ که به ایران می آید دارای یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم است که قدرت نهایی ۱۹۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۳ نیوتن متر را تولید می کند و قدرت از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT، به چرخ های جلو منتقل می شود.

در حال حاضر این خودرو به صورت تک دیفرانسیل عرضه می شود اما احتمال می رود نسخه های دو دیفرانسیل نیز وارد بازار ایران شود.

امکانات و آپشن های کراس اوور جذاب کیا
با اینکه نسخه فول آپشن این کیا اسپورتیج به دلیل سقف تعرفه واردات خودرو عرضه نمی شود اما همین نسخه امکانات بسیار کاربردی و مناسبی دارد. امکاناتی نظیر؛ ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سنسور تشخیص واژگونی، رادار خط خوان، نوربالا اتوماتیک، هشدار بر خورد از جلو، کروز کنترل، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، گرم کن فرمان، گرم کن صندلی سرنشینان جلو، اپل کارپلی، اندروید اتو و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود.

کاتالوگ

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir