نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

کاتالوگ جدید «ری را» منتشر شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کاتالوگ جدید «ری را» منتشر شد

آخرین خودرو/ ری را جدیدترین محصول ایران خودرو است که فروش آن به تازگی آغاز شده است و به همین منظور، ایران خودرو کاتالوگ جدید ری را را منتشر کرده است.

ری را نام اولین کراس اوور ملی است که توسط ایران خودرو طراحی شده و سرمایه عظیمی را برای توسعه این خودرو در نظر گرفته است. این خودرو به دلیل داشتن مشخصات فنی قابل قبول و امکانات مناسب می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد.

شرکت ایران خودرو به تازگی اولین طرح فروش ری را را اعلام کرده و کاتالوگ جدیدی از این خودرو را منتشر کرده است که نسبت به کاتالوگ هایی که قبلا منتشر کرده بود اطلاعات کامل تری را ارائه می دهد.

برگزاری طرح فروش و انتشار کاتالوگ آن می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان و متقاضیان این خودرو باشد چرا که می توان امیدوار بود که به زودی شاهد حضور اولین کراس اوور ملی در جاده های کشور خواهیم بود.

در ادامه نگاهی به مشخصات ری را خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی ری را

مشخصات فنی کراس اوور ملی ایران خودرو
کراس اوور ملی ایران خودرو مجهز به پیشرانه TC7 یا همان EFP است. این پیشرانه ، یک پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند نهایت قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۴۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ساخت نشان DAE، به چرخ های جلو منتقل کند.

مصرف سوخت میانگین اولین کراس اوور ملی ایران خودرو با توجه به نوع موتور و ابعاد و وزن این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر عددی در بازه ۷ الی ۸ لیتر باشد که عدد مناسبی برای این خودرو است.

امکانات ایمنی و رفاهی ری را
از جمله امکانات ایمنی و رفاهی به کار رفته در ریرامی توانیم به ؛ ۴ کیسه هوا (سرنشینان جلو و جانبی)، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی ، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک جلو و عقب، نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی مالتی مدیا، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،ترمز های دیسکی، سیستم کمکی ترمز ، سیستم پایش فشار باد لاستیک، آینه های جانبی برقی ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، چراغ روشنایی روز، نور پردازی داخلی، سنسور نور ، سنسور باران و…. اشاره کنیم.



کاتالوگ جدید ری را

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره