نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

قیمت هاچ بک سوزوکی در بازار آزاد تعیین شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
قیمت هاچ بک سوزوکی در بازار آزاد تعیین شد

آخرین خودرو/ شرکت راسا موتور خاورمیانه تحویل سوزوکی بالنو ۲۰۲۴ را به مشتریان خود آغاز کرده است. حال قیمت این هاچ بک سوزوکی در بازار آزاد تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، سوزوکی بالنو با قیمتی نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان به دست خریداران رسیده است. البته احتمال دارد که به خاطر تغییر عوارض جانبی شماره گذاری خودروهای وارداتی، بزودی قیمت این خودرو کمی در کارخانه افزایش پیدا کند.

راسا موتور خاورمیانه تعداد قابل توجهی از سوزوکی های بالنو را به دست مشتریان سامانه وارداتی ها رسانده است. این خودرو یک هاچ بک از نشان سوزوکی به حساب می آید که در بازار ما با خودروهایی مانند هیوندای i20 کارکرده رقابت می کند. در حال حاضر دلالان قیمت هاچ بک سوزوکی را در بازار آزاد در محدوده یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تا دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام می کنند.

ویدیوی معرفی هاچ بک سوزوکی بالنو ۲۰۲۴

سوزوکی بالنو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده بالنو از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است که چیدمان استپ گیت دارد و توان را به چرخ های جلو می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این هاچ بک ژاپنی نزدیک به ۱۱ ثانیه است. سوزوکی بالنو می تواند مصرف سوخت کمتر از ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد.

در سوزوکی بالنو به عنوان یک هاچ بک ژاپنی امکاناتی مانند شش کیسه هوا، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، فناوری LED چراغ ها، فرمان کمکی برقی ، کروز کنترل، سنسور نور، استارت دکمه ای تریم داخلی چرم و پارچه، آینه تاشو برقی، هدآپ دیسپلی، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف دوم و… دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir