نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

3 مدل «آئودی» به سامانه جانبازان اضافه شد!

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
3 مدل «آئودی» به سامانه جانبازان اضافه شد!

آخرین خودرو/ شرکت نادین خودرو به عنوان وارد کننده محصولات آئودی در ایران، با سه محصول جدید به استقبال سامانه جانبازان آمد.

شرکت نادین خودرو یکی از شرکت های تازه تاسیس است که در دور جدید واردات خودرو شاهد حضورش هستیم و تا کنون قرار است به صورت تخصصی به واردات محصولات آئودی بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، این شرکت که در گذشته قرار بود آئودی Q4 ای – ترون را در بازار عرضه کند در جدیدترین اقدام خود، قرار است پای سه محصول آئودی با نام های؛ A3 ، A4 و Q3 را به سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی مخصوص جانبازان باز کند.

در ادامه نگاهی به مشخصات این سه خودروی تازه وارد خواهیم داشت.

مشخصات آئودی A3 Sedan 2024

آئودی A3 سدانی جذاب است که نیروی محرکه خود را از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ تامین می کند. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۴۷ اسب بخار قدرت تولید کند و از طریق جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه (DCT) به چرخ های جلو منتقل کند. همچنین این خودرو قادر است شتاب خود را در مدت زمان ۹.۱ ثانیه از صفر به صد برساند.

از جمله امکاناتی که در این خودرو می بینیم می توانیم به؛ نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، سنسور پارک عقب، سنسور باران، سیستم تهویه اتوماتیک، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و … اشاره کرد.

مشخصات آئودی A4 2024

خودروی دیگری که نادین خودرو آن را در عرضه می کند آئودی A4 2024 است که از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ بهره می برد. پیشرانه قدرتمند مورد استفاده در این خودرو می تواند نهایت قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۲۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده DCT به تمامی چرخ ها منتقل کند.

سیستم تعلیق مورد استفاده در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب آئودی A4 سیستم تعلیق مولتی لینک دیده می شود.

همچنین امکاناتی نظیر؛ استارت دکمه ای، سامانه کنترل پایداری، نمایشگر ۱۰ اینچی، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم صوتی حرفه ای، تهویه اتوماتیک، هشدار برخورد از جلو، سانروف، گرم کن صندلی، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و… از جمله امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود.

مشخصات آئودی Q3 2024

محصول جذاب دیگری که در سبد محصولات نادین خودرو دیده می شود آئودی Q3 2024 است که کراس اووری جذاب از این برند آلمانی است. قلب تپنده آئودی Q3 همان پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ است که می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و از طریق جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه خشک به چرخ های جلو منتقل کند.

۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نهایت سرعتی است که می توان با این خودرو به آن رسید و شتاب صفر تا صد آئودی کیو ۳، ۹.۳ ثانیه اعلام شده است.

فرمان کمکی برقی، کروز کنترل هوشمند، استارت دکمه ای، ESP، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی سیستم مالتی مدیا، سیستم صوتی حرفه ای، سنسور باران، سنسور پارک عقب و جلو و… همگی از امکاناتی است که در این خودرو دیده می شود.

طبق اطلاعات به دست آمده، نادین خودرو قرار است در مرحله اول این سه خودرو را عرضه کند و در مراحل دیگر محصولات دیگر آئودی نظیر؛ A5، A6 و Q5 را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان عرضه کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir