نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. مهم
خودرو

ویدیو تست ری را ؛ کراس اوور ایران خودرو ارزش خرید دارد؟

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیو تست ری را ؛ کراس اوور ایران خودرو ارزش خرید دارد؟

آخرین خودرو/ ری را ( ریرا ) اولین کراس اوور ملی به حساب می آید که ایران خودرو آن را تولید می کند. در حال حاضر تولید آزمایشی ری را در دست انجام است و گروه صنعتی ایران خودرو در بازه های زمانی مختلف دو نمونه از تولیدات آزمایشی ری را در اختیار آخرین خودرو گذاشته بود. در این مدت خبرنگاران آخرین خودرو پیمایش نزدیک به ۱۱۵۰ کیلومتری را با ری را ثبت کردند. تست آخرین خودرو از ری را ( Reera ) در ترافیک های شهری تهران، جاده های شمالی کشور و دمای ۱۲ تا ۴۷ درجه انجام شده است.

ویدیو تست و بررسی ری را

در این ویدیوی تست و بررسی شما شاهد معرفی کامل ری را هستید. همچنین به مواردی مانند شتاب، هندلینگ، سواری، کیفیت و… ری را در این ویدیوی تست جاده ای و شهری پرداخته شده است. بدیهی بوده که این ویدیوی تست جامع، می تواند نکات مثبت و منفی مختلفی را برای علاقه مندان و مشتریان ری را به نمایش بگذارد.

مشخصات فنی ری را
ری را ( ریرا – Reera ) به پیشرانه EFP مجهز است. این پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی و خروجی را دارد. ری را ۱۶۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور ملی از نوع شش سرعته اتوماتیک AT نسل هفتم ساخت کمپانی DAE است که توان را به چرخ های جلو می رساند. شتاب ری را در شرایط استاندارد ۱۰.۵ ثانیه اعلام می شود. اما بررسی های آخرین خودرو نشان می دهد که این خودرو می تواند در شرایط واقعی شتابی نزدیک به ۱۱ ثانیه را داشته باشد. تعلیق جلوی ریرا از نوع مک فرسون بوده و در بخش عقب آن تعلیق نیمه مستقل دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره