نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش اقساطی KMC T9 با قیمتی جدید اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ KMC T9 پیکاپی دو دیفرانسیل و محصولی جدید از شرکت کرمان موتور که اخیرا شرایط فروش آن از سوی این شرکت اعلام شده است.

KMC T9 یکی از پیکاپ های دو دیفرانسیل جدید بازار است که به تازگی عرضه آن توسط شرکت کرمان موتور آغاز شده و انتظار می رود با توجه به آمار فروش بسیار خوب KMC T8، بتواند فروش خوبی را در بازار ایران داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شرکت کرمان موتور شرایط فروشی را برای KMC T8 ویژه شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرده و قرار است این محصول را تنها به صورت اقساطی و با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه عرضه کند. قیمت پیش پرداخت KMC T9 در این طرح در هر دو شرایط ۱۲ و ۲۴ ماهه، ۱،۴۷۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان عنوان شده است.
 
در این شرایط فروش، سود ماهیانه تاخیر در تحویل خودرو ۳ درصد بوده و زمان تحویل خودرو ۹۰ روز کاری برآورد شده است.

نکته مهم در مورد این شرایط فروش این است که قیمت درب کارخانه KMC T9 با افزایش قیمت همراه بوده و قیمت آن به ۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است.

جالب است بدانید که این خودرو قبلا با قیمت ۱,۹۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسید اما آن چیزی در این طرح می بینیم افزایش قیمت ۱۹۱,۰۰۰,۰۰۰ تومانی این خودرو است.

متقاضیان این خودرو می توانند از روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ تا روز شنبه مورخ ۳۱ شهریور ماه با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت کرمان موتور اقدام به ثبت نام و شرکت در این طرح نمایند.


جدول افزایش قیمت KMC T9

شرایط فروش اقساطی KMC T9 – شهریور ۱۴۰۳

ویدیوی معرفی KMC T9

شرایط فروش اقساطی KMC T9 – شهریور ۱۴۰۳

KMC T9 یا همان جک T9 یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربوشارژ را در زیر کاپوت خود دارد که می تواند نهایت قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۸۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی ZF ، به تمامی چرخ ها منتقل کند. شایان ذکر است که جک T9 با موتور دیزلی ۲ لیتری توربو شارژ نیز به بازار عرضه شده است که این موتور می تواند روی هم رفته ۱۷۰ اسب بخار و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می توان به سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، سنسور باران ، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی ، فرمان دی کات، کلاستر دیجیتال، سیستم کنترل کشش، رادار نقطه کور،  سیستم کنترل لغزش خودرو، نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی ، تهویه اتوماتیک ، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، اتوهلد ، گرمکن صندلی، سیستم کمکی ترمز ، ترمز اضطراری و… اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir