نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش اقساطی KMC A5 با قیمت جدید اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش اقساطی KMC A5 را اعلام کرده است. نکته مهم در مورد این شرایط فروش افزایش قیمت برای A5 است.

به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی KMC A5 را اعلام کرده است و مشتریان می توانند از تاریخ ۱۸ الی ۳۱ شهریور ماه جاری نسبت به ثبت نام این خودرو از طریق نمایندگی اقدام نمایند. در این شرایط فروش قیمت مصوب این کراس اوور ۱ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است در حالی که قیمت قبلی این خودرو ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان بوده است. کی ام سی A5 در این شرایط فروش در دو نوع عرضه ۱۲ و ۲۴ ماهه به فروش می رسد و پیش پرداخت در هر دو مدل ۱ میلیارد تومان محاسبه شده است. مدل خودروها ۱۴۰۳ است و سند خودرو تا زمان تسویه کامل در رهن شرکت باقی می ماند. سود تاخیر ۳ درصد ماهیانه محاسبه می شود و موعد تحویل خودرو هم پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود.

جدول قیمت و شرایط فروش اقساطی KMC A5

مشخصات فنی و ویدیوی معرفی
این خودروی مونتاژی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز است. این پیشرانه ۱۳۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۲ نیوتن متر تولید می کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. تعلیق جلوی KMC A5 از نوع مک فرسون است و در بخش عقب تعلیق نیمه مستقل تورشن بیم (توییست بیم) دیده می شود.

این خودرو به امکاناتی مانند صندلی برقی راننده، گرمکن و سردکن صندلی راننده، فرمان کمکی برقی، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، نور پردازی کابین، هشت بلندگو و ساب ووفر، شش کیسه هوا، رادار نقطه کور، رادار خط خوان، اخطار برخورد از جلو، فناوری LED چراغ ها، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دسته دنده الکتریکی، تهویه اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir