نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش نقدی و اقساطی بهمن اینرودز

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرایط فروش نقدی و اقساطی بهمن اینرودز

آخرین خودرو/ گروه بهمن و شرکت بهمن موتور برنامه دارند تا از روز دوشنبه مورخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ فروش نقدی و اقساطی ون اینرودز را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در این طرح فروش خودروها هفته آخر مهر ۱۴۰۳ به دست مشتریان خواهند رسید. متقاضیان خرید نقدی می توانند در روز ثبت نام به نمایندگی های بهمن موتور مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند. در این شرایط فروش، قیمت مصوب بهمن اینرودز ۹۵۷ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان اعلام شده است.

در شرایط فروش اقساطی متقاضیان می توانند تقاضای خرید خود را در وبسایت رسمی گروه بهمن ثبت کنند. پیش پرداخت شرایط فروش اقساطی اینرودز ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه خواهد بود. همچنین سند خودرو در رهن نخواهد ماند.

ون باری اینرودز با موتور ۱.۵ لیتری و قابلیت حمل ۷۲۵ کیلوگرم بار با گیربکس پنج دنده دستی به بازار عرضه می شود. این خودرو ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر در اختیار دارد. اینرودز دارای فرمان برقی (EPS)، سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوا ایمنی راننده و سرنشین، سیستم مولتی مدیا ۹ اینچی، دوربین ثبت وقایع رانندگی و دید عقب، فناوری‌های کنترل کششی، کمکی ترمز، کنترل پایداری الکتریکی و کنترل حرکت خودرو در سربالایی است که توسط شرکت بهمن موتور روانه بازار می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir