نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

سدان اشکودا پلاک ملی گرفت؛ سوپرب در خیابان های کشور

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
سدان اشکودا پلاک ملی گرفت؛ سوپرب در خیابان های کشور

آخرین خودرو/ طبق اعلام شرکت پارس ساتر هوشمند، سدان اشکودا پلاک ملی دریافت کرده است و به زودی این خودرو را در خیابان های کشور خواهیم دید.
 
خبرهای جدید از شرکت پارس ساتر هوشمند حاکی از آن است که سدان اشکودا پلاک ملی دریافت کرده است و این سدان اروپایی را در خیابان های ایران خواهیم دید. پارس ساتر هوشمند شرکتی است که مسئولیت واردات خودروهای نشان اشکودا را در دور جدید واردات خودرو به عهده دارد و در اولین گام سدان سوپرب را به بازار عرضه کرد. خودرویی که در اصل برادر ناتنی فولکس واگن پاسات به حساب می آید و همان ترکیب فنی و مشخصات را در این خودرو می بینیم. البته از آنجا که اشکودا یکی از نشان های زیرمجموعه گروه فولکس واگن است، دیدن اشتراکات فنی و اساس پلتفرمی یکسان در خودروهای همرده این گروه اصلا چیز عجیبی نیست. در ادامه معرفی مختصری از این خودرو خواهیم داشت.

مشخصات فنی سدان اشکودا
زیر کاپوت سدان اشکودا سوپرب یک پیشرانه ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو می رسد و با این قدرت و گشتاور، شتاب صفر تا صد این سدان در حدود ۹.۸ ثانیه رقم می خورد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک بوده و با وزن ۱۱۴۰ کیلوگرمی، مصرف ترکیبی ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این خودرو ثبت شده است.

امکانات
نمایشگر لمسی ۹.۲ اینچی مولتی‌مدیا، سیستم ناوبری، سنسور تشخیص خواب‌آلودگی، دی‌لایت، سنسور نور و باران، تهویه اتوماتیک دوگانه، سنسورهای پارک جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو برقی، کروز کنترل، حسگر فشار باد تایرها، اتوپارک، دستیار رانندگی، ورود و استارت بدون کلید، سانروف، تنظیم برقی صندلی راننده و کیسه‌های هوای جلو و پرده‌ای جزو مهم‌ترین تجهیزات نسخه ۱.۴ لیتری اشکودا سوپرب محسوب می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir