نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

کراس اوور جدید کرمان موتور رونمایی شد؛ معرفی KMC SR5 در مشهد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کراس اوور جدید کرمان موتور رونمایی شد؛ معرفی KMC SR5 در مشهد

آخرین خودرو/ KMC SR5 نام کراس اوور جدید کرمان موتور است که در نمایشگاه خودروی مشهد به نمایش درآمده است. در این مطلب به معرفی این خودرو می پردازیم.

شرکت کرمان موتور یکی از تولید کنندگان خصوصی کشور است که در چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته و توانسته محصولات متنوعی را در بازار خودروی کشور عرضه کند. این شرکت مطابق هر سال در نمایشگاه خودروی مشهد شرکت کرده و از محصولات جدید خود رونمایی کرده است.

یکی از محصولاتی که برای اولین بار توسط شرکت کرمان موتور در این نمایشگاه به نمایش در آمده، کراس اوور از برند چینی LIVAN با نام X6 PRO است که قرار است در بازار ایران با نام KMC SR5 عرضه شود. اگر بخواهیم در مورد برند LIVAN توضیحاتی بدهیم باید بگوییم که این برند در پی همکاری برند LIFAN و GEELY به وجود آمده و در برخی مناطق محصولات برند LIVAN با نشان GEELY عرضه می شوند.

اما کراس اوور جدید کرمان موتور چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

مشخصات فنی KMC SR5
کراس اوور جدید کرمان موتور از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می برد که می تواند روی هم رفته ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کرده و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند. از طرفی ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت نهایت سرعتی است که این خودرو می تواند به آن برسد.

در محور جلوی این خودرو سیستم تعلیق مک فرسون دیده می شود و در محور عقب KMC SR5 شاهد بهره مندی از سیستم تعلیق مولتی لینک هستیم که این سیستم تعلیق می تواند چسبندگی و نرمی این خودرو را بهبود بخشد.

طراحی کلی کراس اوور جدید کرمان موتور
LIVAN X6 PRO در نمای جلوی خود طراحی آنچنان بروزی ندارد اما می توانیم بگوییم سبک طراحی این خودرو می تواند چهره قابل قبول و عامه پسند را به نمایش بگذارد. اما در نمای عقب KMC SR5 به واسطه استفاده از چراغ های به هم پیوسته می توان سبک طراحی بروز تر و جذاب تری را نسبت به دیگر قسمت های این خودرو مشاهده کرد.

اما در طراحی و دیزاین داخل کابین می توان سبک طراحی به نسبت لوکسی را در داخل کابین این خودرو مشاهده کرد که باعث جذابیت کابین این خودرو شده است و به واسطه نمایشگر سیستم مالتی مدیا و کلید های کنترلی، می توان به راحتی به بخش های مختلف کابین این خودرو دسترسی داشت. از طرفی به دلیل فاصله محوری ۲۶۸۳ میلی متری KMC SR5 می توان فضای داخل کابین مناسبی را مشاهده کرد.

امکانات کراس اوور جدید کرمان موتور
کراس اوور جدید کرمان موتور در بخش امکانات می تواند در جایگاه خوبی قرار بگیرد. ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور TPMS، کروز کنترل، استارت دکمه ای، آنتی ترپ، فرمان D-CUT، سیستم تهویه اتوماتیک، گرم کن صندلی های ردیف جلو، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال و… از جمله امکانات این خودرو هستند.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه آخرین خودرو برای پوشش کامل خبری ۲۴ امین نمایشگاه خودروی مشهد در این نمایشگاه حضور دارد. منتظر گزارش های ما از این نمایشگاه باشید. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir