نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

کوچولوی ژاپنی در یک قدمی بازار؛ ترخیص محموله سوزوکی جیمنی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کوچولوی ژاپنی در یک قدمی بازار؛ ترخیص محموله سوزوکی جیمنی

آخرین خودرو/ بر اساس اطلاعات منتشر شده، اولین محموله سوزوکی جیمنی از گمرک غرب تهران ترخیص شده و کوچولوی ژاپنی به زودی پا به بازار می گذارد.

سوزوکی جیمنی یکی از جذاب ترین خودروهای وارداتی و جدید بازار است که میزان قابل توجهی از تقاضا برای آن در سامانه عرضه خودروهای وارداتی ثبت شد. یک SUV کوچک اما شاسی مستقل که علاوه بر طراحی جذاب، قابلیت های آفرودی بسیار راضی کننده ای دارد. شرکت راساموتور خاورمیانه این شاسی بلند را در دو نسخه ۳ و ۵ در عرضه کرده و به زودی شاهد ورود این خودرو به بازار خواهیم بود. بر اساس اعلام شرکت راساموتور خاورمیانه، اولین محموله خودروهای سوزوکی جیمنی در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند، از گمرک غرب تهران ترخیص گردید. این محموله شامل ۹۷ دستگاه خودروی سوزوکی جیمنی بود که پس از طی مراحل اظهار و تشریفات گمرکی در سامانه هوشمند، از گمرک خارج شد. پس بر این اساس به زودی روند شماره گذاری و تحویل این خودروها به مشتریان انجام می شود. باید دید واکنش بازار نسبت به ورود این اس یو وی ژاپنی چه خواهد بود و جیمنی چقدر در بازار قیمت می خورد.

مشخصات فنی و ویدیو معرفی سوزوکی جیمنی
سوزوکی جیمنی به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. با این توان جیمنی ۵ در ۱.۲ تنی، می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی ۱۵ ثانیه ثبت کند. جعبه دنده جیمنی ۵ در راسا موتور خاورمیانه از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

سوزوکی جیمنی راسا موتور خاورمیانه در تیپ GLX به فرمان کمکی برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره