نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

ویدیوی تست جدیدترین سدان وارداتی ایران؛ اشکودا سوپرب

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
ویدیوی تست جدیدترین سدان وارداتی ایران؛ اشکودا سوپرب

آخرین خودرو/ در این قسمت از تست و بررسی های آخرین خودرو به سراغ اشکودا سوپرب رفته ایم. این خودرو جدیدترین سدان وارداتی و اروپایی بازار ایران است که در این ویدیوی تست و بررسی حضور دارد. چندی پیش شرکت پارس ساتر هوشمند به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی ایران روور عرضه اشکودا سوپرب را در سامانه وارداتی ها آغاز کرد. حال نسخه های پلاک ملی این خودرو به خیابان ها آمده اند. در مورد اشکودا سوپرب می توان گفت که این خودرو جدیدترین سدان وارداتی است و اصالت اروپایی دارد. همچنین یکی از بزرگترین سدان های جدید بازار کشور هم به حساب می آید. برای همین در این ویدیوی تست و بررسی اشکودا سوپرب را برای تولید محتوا انتخاب کرده ایم. سوپرب محصولی است که در گروه فولکس واگن با نشان اشکودا جمهوری چک تولید می شود. این خودرو پلتفرم مشترکی با فولکس واگن پاسات و آرتئون دارد.

این سدان اروپایی گروه فولکس واگن در کشورهای جمهوری چک، اوکراین، قزاقستان، هند و چین تولید می شود. پارس ساتر هوشمند هم در این دوره واردات اشکودا سوپرب را از خط تولید چین برای بازار ایران تامین می کند و در حال حاضر نسخه های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ این خودرو در کشور حضور دارند. اشکودا سوپرب یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو شارژ مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم را در زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۵۰ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند. اشکودا سوپرب به عنوان یک سدان کلاس D در بخش جلو تعلیق مک فرسون را دارد و در بخش عقب این خودرو به نسبت بزرگ تعلیق مولتی لینک را شاهد هستیم.
چهار کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، سقف نیمه پانورامای برقی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، سنسور باران، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دو کاناله، درِ صندوق عقب برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل، فناوری LED چراغ ها، نمایشگر لمسی، اتوپارک، تنظیم حالت رانندگی و… بخشی از امکانات این سدان اروپایی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir