نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

سدان لوکس مدیران خودرو در بازار قیمت خورد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ آریزو ۸ یکی از جدیدترین و لوکس ترین محصولات گروه مدیران خودرو است که به تازگی تحویل مشتریان شده و قیمت آن در بازار مشخص شده است.
 
مدتی می شود که شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا سدانی لوکس از برند چری را با نام آریزو ۸ در بازار ایران عرضه کند. این خودرو در حال حاضر لوکس ترین سدان گروه مدیران خودرو است و به تازگی ثبت نام آن انجام شده و این خودرو با استقبال خوبی روبرو شده است.
 
شرکت مدیران خودرو اخیرا توانسته سدان لوکس خود را به دست مصرف کنندگان برساند و با آغاز روند تحویل آریزو ۸، قیمت آن نیز در بازار کشور مشخص شده است. نکته جالب توجه این است که اکنون آریزو ۸ در دو مدل ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در بازار حضور دارد که به لحاظ امکانات و مشخصات فنی کاملا یکسان بوده اما در بازار قیمتی متفاوت دارند.

سدان لوکس مدیران خودرو در مدل ۱۴۰۲ در بازار، در بازه قیمتی ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان عرضه شده است و این در حالی است که مدل ۱۴۰۳ آریزو ۸ از ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد. جالب است بدانید که قیمت درب کارخانه سدان لوکس مدیران خودرو ۲,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

حال باید دید آریزو ۸ می تواند، همانند دیگر محصولات مدیران خودرو، در بازار خودرو کشور با استقبال روبرو شود و یا در این شرایط آشفته بازار خودرو، جایگاه خوبی را بدست آورد یا خیر؟

در ادامه نگاهی به مشخصات و امکانات فونیکس آریزو ۸ خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی سدان لوکس مدیران خودرو

آریزو ۸ به لحاظ قوای فنی در چین در دو نسخه عرضه می شود. یکی با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ و جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه و دیگری با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ عرضه می شود. اما خوشبختانه نسخه ای که قرار است در ایران عرضه شود دارای قوای فنی به مراتب بهتری است. این نمونه دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز به فناوری پاشش سوخت مستقیم مشابه پیشرانه استفاده شده در تیگو ۸ پرو مکس است. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۹۰ نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

از جمله امکانات آریزو ۸ می توان به؛ ۱۰ کیسه هوا، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خط، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، سیستم کمکی خودران (ADAS) ، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، تهویه اتوماتیک دو کاناله با قابلیت تصفیه هوای درون کابین، گرم کن صندلی های ردیف جلو و عقب و سرد کن صندلی های ردیف جلو، گرم کن غربیلک فرمان سامانه پایش فشار باد تایر ها، چراغ روشنایی روز، پدل شیفتر، شارژر وایرلس، نور پردازی داخلی، سیستم تابلو خوان، سقف پانوراما، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، خروجی USB، فرمان کمکی برقی و… اشاره کرد. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir