نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش سدان برقی «کی ام سی» اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور، شرایط فروش نقد و اقساط سدان برقی کرمان موتور یا KMC EJ7 ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

KMC EJ7 یکی از سدان هایی است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه شده و در حقیقت نسخه تمام برقی KMC J7 است که در ابتدا ناوگان حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گرفته است. جالب است بدانید که سدان برقی کرمان موتور اولین خودروی تمام برقی است که در بازار ایران عرضه شده است.

شرکت کرمان موتور اخیرا طی اطلاعیه ای شرایط فروش KMC EJ7 را اعلام کرده و این خودرو را به صورت نقد و اقساط به فروش می رساند. طبق گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در شرایط فروش نقدی سدان برقی کرمان موتور، قیمت این خودرو ۱۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال اعلام شده است که متقاضیان می بایست طی یک مرحله و همزمان با ثبت نام این مبلغ را پرداخت نمایند.

اما در طرح فروش اقساطی KMC EJ7، به دو روش و با اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه به فروش می رسد. در روش اول آن، متقاضیان می بایست ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال را به عنوان پیش پرداخت طی یک مرحله پرداخت کرده و متقاضیان می توانند مابقی مبلغ این خودرو را به صورت اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه پرداخت نمایند. اما در روش دوم مشتریان می بایست ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند که ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال آن در مرحله اول، ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال در مرحله دوم و ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال دیگر در مرحله سوم دریافت خواهد شد و متقاضیان می توانند مابقی مبلغ تمام شده KMC EJ7 به صورت اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه پرداخت نمایند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت کرمان موتور، موعد این خودرو ۶۰ روز کاری بوده و به همراه آن کارت شارژ با موجودی ۵ میلیون تومان معادل ۳۰ هزار کیلومتر، تحویل متقاضیان خواهد شد.

شرایط فروش سدان برقی کرمان موتور

در ادامه نگاهی به مشخصات KMC EJ7 خواهیم داشت.

ویدیوی معرفی KMC EJ7

ماشین کی ام سی J7 برقی یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم به قدرت ۱۹۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را به عنوان منبع تامین نیروی خود به کار گرفته است. انرژی مورد نیاز این موتور نیز از طریق یک باتری LFP قابل شارژ با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت دریافت می‌شود. این باتری اجازه می‌دهد کی ام سی EJ7 مسافتی در حدود ۴۰۲ کیلومتر را با یک مرتبه شارژ کامل بپیماید. همچنین حدود کمتر از ۸.۵ ساعت زمان نیاز است تا به کمک برق خانگی، شارژ باتری کی ام سی جی ۷ برقی از ۱۵ به ۱۰۰ درصد برسد. اگر به جایگاه شارژ سریع مراجعه کنید، زمان شارژ باتری از میزان ۳۰ تا ۸۰ درصد تنها حدود ۴۸ دقیقه به طول خواهد انجامید.

مواردی مثل: کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مخصوص برای ردیف عقب، صفحه نمایشگر تمام دیجیتال پشت آمپر، حسگر فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، اتولایت، حسگر باران، چراغ‌های LED، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، خروجی برق ۱۲ ولت، دو کیسه هوا، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و…، جزو شاخص‌ترین تجهیزات این خودروی الکتریکی به شمار می‌روند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir