نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

محموله اسپورتیج توربو به گمرک رسید؛ عرضه این کره ای جذاب به زودی

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ تصاویر جدید از گمرک نشان می دهد که محموله اسپورتیج جدید به کشور رسیده و کوشا خودرو به زودی عرضه این خودرو را آغاز خواهد کرد.

اواخر تابستان و در نمایشگاه خودروی مشهد بود که کوشا خودرو از کیا اسپورتیج توربو پرده برداشت و همان زمان مدیران این شرکت واردکننده اعلام کردند که عرضه این محصول به زودی آغاز می شود. حالا تصاویر جدید از گمرک نشان می دهد که محموله این خودرو به خاک کشور رسیده است. ورود محموله این کراس اوور جدید و جذاب کره ای نوید این را می دهد که عرضه اسپورتیج توربو به زودی در کشور آغاز خواهد شد و این خودرو را در خیابان ها خواهیم دید. قبل تر اعلام شد که چالش های واردات خودروهای کره ای برطرف شده است و این یعنی از این به بعد شاهد حضور پر رنگ تر خودروهای وارداتی کره ای در ایران خواهیم بود. شنیده ها حاکی از آن است که اسپورتیج به زودی در سامانه خودروهای وارداتی عرضه خواهد داشت. در ادامه مشخصات این خودرو را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی و ویدیو معرفی کیا اسپورتیج جدید
کیا اسپورتیج جدید به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربو مجهز است که این پیشرانه فناوری پاشش مستقیم سوخت یا همان TGDI را دارد. موتور کمپانی KIA در این خودرو خروجی های نهایی ۱۹۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور را ارائه می دهد و قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است و وجود سیستم انتقال قدرت AT در این خودرو باعث می شود تا رانندگی با آن به مراتب لذت بخش تر از سایر وارداتی باشد.

در این کراس اوور کره ای امکانات خوب و کاملی نظیر سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل پایداری، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نوربالا اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل هوشمند، گرم کن فرمان، اتصال اپل کار پلی و اندروید اتو، سانروف پانورامیک و… را می بینیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره