نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

چهار مدل جدید کیا به کشور می آید

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
چهار مدل جدید کیا به کشور می آید

آخرین خودرو/ شرکت هرمس خودرو مجوز فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا را دریافت کرده است. این شرکت واردکننده برنامه دارد تا چهار مدل کیا را به بازار ایران عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، در حال حاضر تنها شرکت کوشا خودرو متولی فروش و خدمات پس از فروش محصولات کیا در دوره جدید واردات است. اما آن طور که مشخص است، چند شرکت دیگر از جمله هرمس خودرو برنامه عرضه محصولات کیا کره جنوبی را دارند. البته از چند ماه قبل، واردات محصولات کیا به بازار ایران صرفاً از طریق خطوط تولید این خودروساز کره ای در چین ممکن است.
 
حال هرمس خودرو با ایجاد وبسایت Kia-Iran.ir رسماً آغاز فعالیت خودرو را اعلام کرده است. این شرکت می خواهد تا چهار محصول کیا K5 توربو، کیا K3 یا همان سراتو، کیا اسپورتیج و کیا سورنتو را به بازار ایران عرضه کند. البته کیا سورنتو نسل جدید در خطوط تولید چین مونتاژ نمی شود و قیمت بالاتری از سقف واردات را دارد. برای همین احتمال دارد تا هرمس خودرو این محصول را برای عرضه در سامانه جانبازان آماده کرده باشد.

کیا K3 هرمس خودرو به احتمال زیاد با پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو به بازار ایران می آید. این خودرو ۱۳۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۱ نیوتن در اختیار دارد و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه بر روی آن نصب است. کیا K5 توربو هم به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخار با گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر مجهز است و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه دارد. کیا اسپورتیج این شرکت هم پیشرانه ای شبیه کیا K5 توربو را دارد. اما جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT بر روی این کراس اوور کره ای و مونتاژ چین نصب است. باید گفت که این سه محصول به صورت تک دیفرانسیل جلو به بازار ایران می آیند.

ویدیوی معرفی کیا K5 توربو

ویدیوی معرفی کیا اسپورتیج جدید

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir