نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش لکسوس ES200 آذریوردسال ؛ ویژه جانبازان ۷۰ درصد ویژه

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرایط فروش لکسوس ES200 آذریوردسال ؛ ویژه جانبازان ۷۰ درصد ویژه

آخرین خودرو/ بر اساس اعلام آذریوردسال، لکسوس ES200 قرار است توسط این شرکت به ایران بیاید و برای جانبازان ۷۰ درصد ویژه عرضه شود.

در هفته های گذشته چندین بار بحث واردات لکسوس برای جانبازان مطرح شده بود اما حالا یک شرکت به صورت رسمی واردات این نشان لوکس ژاپنی را تایید کرده است. این شرکت در مرحله اول قرار است لکسوس ES200 را در سامانه جانبازان و برای جانبازان ۷۰ درصد ویژه عرضه کند. احتمالا در آینده ای نزدیک بحث ورود دیگر مدل های لکسوس را هم به کشور خواهیم داشت. لکسوس به عنوان زیرشاخه لوکس تویوتا همیشه در بازار ایران موفق بوده و در دور جدید واردات هم این موفقیت تکرار خواهد شد. جانبازانی که قصد خریداری لکسوس ES200 را دارند می توانند با این شرکت تماس بگیرند و از شرایط فروش این محصول مطلع شوند. در ادامه به مشخصات لکسوس ES200 آذریوردسال می پردازیم.

مشخصات لکسوس ES200 آذریوردسال
زیر کاپوت لکسوس ES200 آذریوردسال یک پیشرانه ۲ لیتر قرار دارد که خروجی فنی ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۰۶ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده CVT نسل جدید به چرخ های جلو می رسد و نهایت سرعت ۲۰۵ کیلیومتر بر ساعت را با این مشخصات در ES جدید می بینیم. تعلیق جلو در این سدان از نوع مک فرسون و تعلیق عقب از نوع مولتی لینک است و مصرف ترکیبی ۶.۲۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر برای این لوکس ژاپنی ثبت می شود.

در کابین لکسوس ES200 آذریوردسال همه چیز لوکس به نظر می رسد و متریال داخلی هم بسیار با دوام ارزیابی می شود. سبک جدید طراحی های لکسوس را در این خودرو می بینیم که مینیمال و مدرن به نظر می رسد. در این خودرو امکانات خوبی نظیر سانروف، فناوری LED چراغ ها، تنظیم حالت رانندگی، تریم چرم داخلی، حافظه صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی های جلو، کلاستر دیجیتال، صفحه نمایش مرکزی ۱۲.۳ اینچی، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، فرمان کمکی برقی، آفتابگیر برقی عقب، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر وایرلس، کروز کنترل تطبیقی، نوربالا اتوماتیک، دوربین دنده عقب، ۱۰ کیسه هوا، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری، رادار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و… می بینیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir