ویدیو تست X33 کراس ؛ رقیب پژو 207 ارزش خرید دارد؟
آخرین خودرو/ شرکت چری سال ها است که در بازار ایران حضور دارد و محصولات مختلف این شرکت، توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران مونتاژ می شود. یکی از اولین محصولاتی از شرکت چری که در بازار ایران مونتاژ شد ام وی ام X33 بود که در حقیقت یک کراس اوور سایز متوسط بود که بعد ها عرضه و مونتاژ آن در بازار ایران متوقف شد. اما سال ها بعد از این اتفاق شرکت مدیران خودرو محصولی را با نام X33 کراس در بازار ایران عرضه کرد که این خودرو در واقع یک کراس اوور کوچک است که تحت نشان MVM در بازار ایران عرضه می شود. اما در کل این خودرو ربطی به آن X33 ندارد و تنها در بخش نام گذاری این شباهت مشاهده می شود و این خودرو که در حال حاضر با نام ایکس ۳۳ کراس می شناسیم در خارج از بازار ایران با نام OMODA C3 به فروش می رسد و عملا نسخه بروز شده و ارتقا یافته ایکس ۲۲ پرو به حساب می آید.
ویدیو تست و بررسی ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
شما مخاطبین عزیز می توانید تست و بررسی خودروی ام وی ام X33 کراس را به صورت مستقیم در صفحه آپارات آخرین خودرو تماشا کنید.
همان طور که می دانید ام وی ام X33 کراس به لحاظ فنی با دو تیپ در بازار ایران عرضه می شود که یکی از آنها مجهز به پیشرانه تنفس طبیعی و جعبه دنده دستی بوده و دیگری دارای یک پیشرانه توربوشارژ به همراه جعبه دنده اتوماتیک است که ما در این قسمت به سراغ نسخه اتومات این کراس اوور کوچک ام وی ام رفته ایم.
این نسخه در زیر کاپوت خود یک پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژ را جای داده است که این پیشرانه مجهز به فناوری AVL اتریش است. این پیشرانه قادر است نهایت قدرت ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۵۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۹ سرعته مصنوعی CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. با اینکه اعداد و ارقام ذکر شده، اعداد عجیب و غریبی نیستند اما به عنوان کراس اوور کوچک شهری اعداد قابل قبولی به حساب می آیند.
در محور جلوی این X33 کراس شاهد سیستم تعلیق مک فرسون هستیم و در بخش عقب آن از سیستم تعلیق توییست بیم بهره می برد که عملکرد قابل قبولی بر روی این خودرو دارد.