رویال انفیلد گوان کلاسیک ۳۵۰ رونمایی شد
آخرین خودرو/ رویال انفیلد از موتورسیکلت جدید خود با نام گوان کلاسیک ۳۵۰ رونمایی کرد. این مدل که بر پایه پلتفرم کلاسیک ۳۵۰ طراحی شده، در دسته موسوم به «بابِر» قرار گرفته و ترکیبی از طراحی کلاسیک و کاربردی بودن را ارائه میدهد.
طراحی خاص
رویال انفیلد گوان کلاسیک ۳۵۰ با ارتفاع کم و صندلی تک نفره اش ظاهر جذابی دارد. برای افزایش کارایی، کمپانی هندی امکاناتی را تدارک دیده تا کاربری این موتورسیکلت افزایش پیدا کند. برای نمونه در صورت سفارش مشتی صندلی سرنشین دوم به این موتورسیکلت اضافه میشود. به منظور افزایش راحتی سیستم تعلیق عقب این نسخه نسبت به نسخه استاندارد کلاسیک ۳۵۰ بهبود یافته و اکنون به جای ۹۰ میلیمتر ۱۰۵ میلیمتر جابجایی دارد.
رینگهای متفاوت و تایرهای بدون تیوب
یکی از تغییرات اصلی در رویال انفیلد گوان کلاسیک ۳۵۰، کاهش اندازه رینگ عقب از ۱۸ به ۱۶ اینچ است. در مقابل رینگ همچنان ۱۹ اینچی باقی مانده؛ نکته جالب توجه استفاده از رینگهای سیمی با پشتیبانی از تایرهای بدون تیوب است که در این کلاس برای اولین بار دیده میشود. همچنین، لاستیکهای دور سفید از برند Ceat به جذابیت بصری این موتورسیکلت افزودهاند.
سواری به سبک کروز
تجربه سواری در گوان کلاسیک ۳۵۰ به لطف ارتفاع پایینتر صندلی (۷۵۰ میلیمتر در مقابل ۸۰۵ میلیمتر کلاسیک ۳۵۰) و استفاده از استراحتگاه پا در موقعیتی جلوتر متفاوت است. علاوه بر این، فرمان بلندتر باعث میشود راکب تجربهای مشابه با موتورسیکلتهای کروزر داشته باشد.
مشخصات فنی رویال انفیلد گوان کلاسیک ۳۵۰
موتور ۳۴۹ سیسی همچنان با توان ۲۰.۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷ نیوتن متر نیروی لازم را فراهم میکند. شاسی اصلی نیز تغییری نداشته، اما وزن خالص این مدل به دلیل تغییرات جزئی با افزایش ۲ کیلوگرمی به ۱۹۷ کیلوگرم رسیده است. ظرفیت باک سوخت نیز ۱۳ لیتر و ارتفاع از سطح زمین ۱۷۰ میلیمتر میباشد.
رنگبندی و جزئیات لوکستر
رویال انفیلد گوان کلاسیک ۳۵۰ در چهار رنگ جذاب عرضه میشود و به عنوان تنها مدل ۳۵۰ سی سی از کلیدهای فلزی مشابه مدلهای ۶۵۰ سی سی استفاده میکند. این موتورسیکلت احتمالاً گرانترین مدل ۳۵۰ سی سی رویال انفیلد خواهد بود. در جدول زیر میتوانید مشخصات این موتورسیکلت جذاب را به طور خلاصه مشاهده نمایید.