
«بی ام و R18B هوی دیوتی»، موتورسیکلتی با ظاهر و مشخصات متفاوت

پدال/ بیامو R18 در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و حالا یک نسخه جالب از این موتورسیکلت با نام R18B و ظاهری متفاوت و سیستم تعلیق بادی نظرها را به خود جلب کرده است.
موتورسیکلتی که مشاهده میکنید توسط فرِد کادلین ارتقا یافته و آنچه در نگاه اول نظرات را به خود جلب میکند سیستم تعلیق بادی و رنگ بدنه خاص آن است. کادلین کار خود را با تمرکز روی مدل تورینگ R18B شروع میکند و با کمکهای پسرش محصولی سفارشی با نام R18B هوی دیوتی را میسازد. تقریباً تمامی قطعات بصری این موتورسیکلت ارتقا یافتهاند.
پدر و پسر همچنین قطعاتی همچون شیشه جلوی برگرفته از کاتالوگ قطعات بیامو موتوراد، کیفهای کناری ساخته شده از فایبرگلاس و گلگیر عقب جدید را برای موتورسیکلت خود در نظر گرفتهاند. گلگیر یاد شده تقریباً کل چرخ عقب را میپوشاند و نمای متمایزی به موتورسیکلت بیامو میدهد. باک سوخت نیز بهصورت سفارشی تولید شده و طول بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد. پشت چرخ جلو نیز یک اسپلیتر دیده میشود.
مارسل سینول که در زمینه تاتو فعالیت میکند کار رنگآمیزی بدنه بیامو R18B هوی دیوتی را انجام داده است. الگوهای رنگارنگ موتورسیکلت کاملاً متفاوت از کار درآمدهاند و نوارهای روی بدنه نیز با دست رنگآمیزی شدهاند؛ اما جدای از طراحی متفاوت، این موتورسیکلت تغییرات قابلتوجه دیگری نیز دارد که از جمله آنها میتوان به سیستم تعلیق بادی اشاره کرد. کمپرسور مربوط به سیستم تعلیق نیز پشت کیف کناری سمت چپ پنهان میشود. با استفاده از کمپرسور میتوان ارتفاع موتورسیکلت را با فشار یک دکمه تغییر داد.
کادلین تغییراتی در قوای محرکه بیامو R18B اعمال نکرده است و بنابراین یک پیشرانه تخت ۱.۸ لیتری هوا خنک با نام بیگ باکسر وجود دارد که ۹۱ اسب بخار قدرت تولید میکند. سیستم اگزوز سفارشی نیز صدای پرطنینی را تولید خواهد کرد. سازنده این موتورسیکلت میگوید:
برخی قطعات پیشرانه از جنس فولاد ضدزنگ هستند و این موارد را نمیتوانید در موتورسیکلتهای دیگر ببینید. کلیت موتورسیکلت و به ویژه پیشرانه آن بسیار تمیز کار شدهاند. تمامی سیمهای برق از نظرها پنهان هستند و بنابراین ما مجبور نبودیم چیزی را در پیشرانه تغییر دهیم.