پدال/ اولين فصل گرندتور پر بود از موضوعات برجسته و طبق گفتهي برخي افراد موارد نااميدکنندهي بسيار کمي در اين برنامه به چشم ميخوردند. خب جداي از نظر شما دربارهي اين نمايش خودرويي بايد گفت که قطعاً يک صحنهي برجسته در گرندتور به چشم ميخورد: مسابقهي درگ پورشه 918 اسپايدر ريچارد هموند و نيسان پاترول!
در آن مسابقه پاترول بيادعا به بهترين وجه ممکن از خجالت هايپرکار هيبريدي 887 اسب بخاري آلماني درآمد و البته ما حالا ميدانيم که چرا اينگونه شده است. اين خودرو يک نيسان GT-R شديداً تيون شده با بدنهي پاترول است.
به تازگي افرادي به دوبي مسافرت کردهاند تا با اين پاترول ديوانه آشنا شوند.
زير پوست خودرو شاهد قواي محرکهي کامل نيسان GT-R VR38 هستيم اما بايد گفت حجم پيشرانه توسط تيم توسعهي مسابقهاي T1 به 4.1 ليتر افزايش يافته است. با اصلاحات گستردهاي که در پيشرانه انجام شده قدرت خروجي آن به 1900 اسب بخار رسيده است. علاوه بر اين پاترول ياد شده از گيربکس بازنگري شدهي GT-R و همچنين ترمزهاي سراميک کربني و اکسل و ساب فريمهاي عقب گودزيلا بهره ميبرد.
حتي کابين GT-R نيز مستقيماً داخل پاترول قرار گرفته و داخل آن شاهد نشاندهندهها، غربيلک فرمان و کنسول مرکزي آشناي GT-R هستيم.
تا قبل از حضور در گرندتور افراد کمي با ماهيت اين پاترول دندانشکن آشنا بودند اما حالا به مدد اين برنامه همه ميدانند که هرگز نميتوان با اين خودرو شوخي کرد!
با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد