
بررسی «لندروور رنج روور ولار»، خودرویی برای صحرا
عصر ايران
بروزرسانی




عصر ايران/ کابين به دليل صفحههاي نمايشگر لمسي شيشهاي به نظر ميرسد. صفحات نمايشگر لمسي و کنترلگرهاي آن نماي جالب و براقي به درون خودرو بخشيده است.
اين روزها ولار چندان ناآشنا به نظر نميرسد. در نمايشگاهها و نمايندگيهاي فروش جهان معرفي شده و نظرات مثبت را به خود جلب کرده است. خودروئي جنجالي که در فاصله بين لندروور و رنج روور قرار ميگيرد.
ولارهاي انگليسي بزرگتر از مدلهاي اووک و کوچکتر از مدلهاي اسپورت هستند. اين مدلها از پلتفرمهاي جديد لندروور بهره ميبرند که در پيشتر در جگوار جگوار اف- پيس ديده شده است. اين موضوع ميتواند شفافيت بيشتري را در خصوص سايز خودرو برايتان ايجاد کند.
خودروي گراني است و به همان اندازه ارزش دارد. لوکس است و با اين اوصاف قابليت هاي آفرودي زيادي را در خود پنهان کرده است. به همين دليل رقيب خوبي براي جگوار محسوب ميشود. ولار از نظر سايز در جايگاهي بين بيامو x4 و x6 يا بين دو مدل GLC و GLE و بالاتر از آئودي Q5 قرار ميگيرد.
ظاهرش نرم و چابک است و فضاي خوبي براي گذران زمان رانندگي دارد. اين فضا در هنگام حرکت روي نواحي آفرودي بيشتر خود را نشان ميدهد. ولار ذاتا سريع محسوب ميشود و اين موضوع نيز خود را در ظاهر نشان ميدهد. کاهش ارتفاع سقف، فرمت ويژه نماي عقب و ديگر گزينههاي ظاهري نيز اين حس سرعت را به شما القاء ميکنند.
سطح خودرو بيش از حد صاف و صيقلي به نظر ميرسد. در نماي جلوي خودرو اين صافي در کنار خطوط جانبي، جلو پنجره، لامپها و سپرها بيشتر جلوه ميکند. هرچند نماي عقبي اين کراساوور جعبهايتر از رقباي خود است اما هنوز هم نمايي از آنچه که از يک کراساوور کوپه تعريف ميشود را ارائه ميکند. با اين وجود شکل کلي خودرو جالب و هيجانانگيز ارائه شده است.
کابين به دليل صفحههاي نمايشگر لمسي شيشهاي به نظر ميرسد. صفحات نمايشگر لمسي و کنترلگرهاي آن نماي جالب و براقي به درون خودرو بخشيده است. تودوزيهاي متنوعي براي اين خودرو در نظر گرفته شده که ميتواند سليقه خيليها را تامين کند.
خودرو قابليتهاي زيادي براي حرکت در جادهها و شهرها دارد، اما محصولات لندروور هميشه خود را به عنوان يک آفرودر نشان داده است و ولار نيز به عنوان يک صحرانورد قابليتهاي زيادي را از خود نشان خواهد داد.
با کانال تلگرامي «آخرين خبر» همراه شويد