عصر ايران/ فولکسواگن، هوندا، نيسان، پورشه، فورد، آئودي و شورلت نيز به ترتيب در پلههاي چهارم تا دهم ارزشمندترين برندهاي خودروي جهان قرار ميگيرند.
گروه خودروسازي مرسدس بنز با ارزشبرند 43.9 ميليارد دلار و با رشد 24 درصدي نسبت به سال قبل در جايگاه پر ارزشترين کمپاني خودرويي قرار گرفته است که کليديترين عوامل اين ارتقاء را ميتوان رشد 9.9 درصدي فروش و رسيدن به فروش 2.3 ميليون دستگاهي را عنوان کرد.
جايگاه و موقعيت تويوتا در اين ليست کمي سر خورده و اينک ارزش تقريبي برند تويوتا حدود 43.7 ميليارد دلار برآورد ميشود. اين در حاليست که کمپاني هميشه رقيب بنز، يعني بامو از تبار ژرمنها با افزايش 6 درصدي به ارزش برندي حدود 43.7 ميليارد دلار رسيده و به همين دليل در ميان خودروسازها سوم شده است. فايننس برند همچنين ادعا ميکند که در کشورهاي خانگي اين برندها توجه مشتريان از تويوتا کاهش و به سمت خودروهايي مانند مرسدس تغيير کرده است.
ديويد هيج سخنگوي موسسه تحليلي- اطلاعاتي برند فاييننس در اين خصوص اظهار کرد: بنز خودرو را اختراع کرده و اينک اين برند با استراتژي درون سازماني قصد دارد تا به "باز-اختراع" اتومبيل در اين صنعت بپردازد.
موفقيت بنز تا کنون مقدمهاي براي ارائه نسل جديدي از خودروها بوده و اين برند توانسته به تهاجمي کردن SUV ها و تحول نرم در فناوريهاي جديد، استفاده از خودرانها و حذف تدريجي موتورهاي احتراقي نائل آيد.
فولکسواگن، هوندا، نيسان، پورشه، فورد، آئودي و شورلت نيز به ترتيب در پلههاي چهارم تا دهم ارزشمندترين برندهاي خودروي جهان قرار ميگيرند.
از ميان 10 برند خودرويي پرارزش جهان در سال 2018 هفت برند اول آلماني و ژاپني هستند نکتهاي که در صنايع اتومبيل يا خريد خودرو نبايد از مد نظر دور کرد.
همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد:
آخرين خبر در تلگرام
https://t.me/akharinkhabar
آخرين خبر در ويسپي
http://wispi.me/channel/akharinkhabar
آخرين خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرين خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar
بازار