صبحانه آنلاين/ هفت گزينه خوش فروش بازار خودرو ايران را ميتوانيد اينجا ببينيد، اين خودروها در کلاسهاي قيمتي مختلف، بهترين گزينههاي ممکن براي خريداراني هستند که به دنبال انتخاب يک خودروي همه فن حريف هستند.
اتومبيل هاي همه فن حريف اصطلاحي است که براي خودروهاي کم استهلاک، خوش دست و خوش فروش به کار مي رود و اغلب مردم هم فکر مي کنند تنها نمونه هاي ژاپني را مي توان در اين رنج و چارچوب دسته بندي کرد.
با اين حال وقتي بهتر در بازار دقيق مي شويم، متوجه کاستي هاي مختلف خودروهاي ژاپني در بازار ايران مي شويم. قيمت هاي گران تر، هزينه تعميرات بالاتر، امکانات کمتر در مقايسه با نمونه هاي کره اي و البته هندلينگ ضعيف تر (در اغلب موارد نه همه نمونه هاي موجود) از جمله مواردي هستند که باعث مي شود در بازار ايران کمتر بتوان سراغ خودروهاي ژاپني رفت و آنها را نسبت به نمونه هاي چيني، کره اي، فرانسوي يا آلماني ترجيح داد. علاوه بر اين اگر مروري کوتاه در خودروهاي اين گزارش داشته باشيد.
رنو تندر پلاس دنده اي
دليل انتخاب: در مقايسه با تمام خودروهاي هم رده استهلاک کمتر، مصرف سوخت کمتر و هزينه نگهداري پايين تري دارد. اين مدل که مورد پسند اغلب مردان محافظه کار ايراني است با داشتن بازار فروش مناسب از زمان ورود به بازار يکي از بهترين خودروهاي ارزان قيمت و اقتصادي است که بدون دردسر مي تواند سال ها خودرو اول خانواده هاي ايراني باشد. تندر پلاس که نسبت به نمونه عادي تندر از تجهيزات و تزئينات بيشتر و ظاهر به روزتري برخوردار است، احتمالا در سال 97 تيراژ بالاتري را به خود خواهد ديد.
گزينه جانشين: برليانس 230
دنا توربوپلاس
دليل انتخاب: پرچم دار ايران خودرو را مي توان بهترين ساخته تاريخ صنعت خودرو ايران دانست که اگر اندکي سطح کيفيت مواد به کار رفته در اتاق و بدنه اش رشد کند و مونتاژ بهتري را تجربه کند حتما مي تواند فروش بسيار بالاتري را در مقايسه با نمونه هاي چيني هم رده در خارج از مرزهاي ايران به عنوان کالايي صادراتي تجربه کند. اين خودرو که در ايران طرفداران بسياري دارد از موتوري قدرتمند، ليست تجهيزات مناسب و کيفيت سواري متوسط رو به بالا سود برده و توانسته بر رقباي چيني و فرانسوي خود در اين رده غلبه کند.
گزينه جانشين: جک جي 5
چانگان سي اس 25
دليل انتخاب: همه پشت سر چيني ها بد مي گويند که بعضا هم درست است اما اين گزاره واقعا شامل حال چانگان و محصولي مثل سي اس 35 نمي شود. کراس اوور کامپکت چيني سايپا آنقدر خودروي خوبي است که مي توان آن را خودرويي مطابق با استانداردهاي روز اين کلاس دانست. سواري خودرو براي يک خودرو چيني واقعا خوب بوده و کيفيت ساخت هم با اين قيمت ستودني است. ضمنا پس از 3 سال حضور در ايران، تجربه خريداران مي گونيد چانگان امتحانش را به خوبي پس داده است.
گزينه جانشين: هايما S5
مزدا 3
دليل انتخاب: با وجود فاصله يک نسل با سدان هاي هم رده کره اي حاضر در بازار ايران، هنوز هم مزدا 3 يک خودروي فوق العاده جذاب، کم مصرف و خوش فرمان است که به لطف طراحي بي مرگ مزدا مي تواند دل خريداران را بربايد. مزدا 3 که ايمني سطح بالايي دارد، مصرف سوخت خوب، کيفيت ساخت بالا و سواري پايدار را به راننده ارائه مي کند و در عين حال بازار فروش خوب، خدمات پس از فروش مناسب و هزينه نگهداري پاييني داردکه اينها همه براي خريداران سدان هاي کوچک شهري در اولويت هستند.
گزينه جانشين: پژو 2008
آلفا رومئو جوليتا
دليل انتخاب: هيچ وقت کهنه نمي شود و بدون کوچکترين خدشه اي همچنان مثل روزهاي اول معرفي زيبا و قابل احترام است. جوليتا علاوه بر سطح ايمني بسيار عالي، کيفيت ساخت داخلي و نيز مهندسي پيشرفته اي داشته و با داشتن مجموعه کم نظيري از موتور و گيربکس، جزو بهترين خودروهاي بازار ايران به لحاظ سطح هندلينگ است. در قياس با رقباي خود نيز هم قيمت ارزان تري داشته و هم گنجايش اتاق و تجهيزات مناسبي دارد.
گزينه جانشين: هيونداي النترا
پژو 508
دليل انتخاب: برخلاف تصور عمومي که برساخته اشتباه رسانه هاست هم هندلينگ خوبي داشته، هم سطح ايمني بالايي دارد و البته در بخش ظاهر، ويژگي هاي يک سدان اصيل از پژو را به ارثي برده است. 508 که گزينه بسيار خوبي جهت آن دسته از خريداران تنوع طلب است که به غير از نام برند، دنبال لذت سواري، امکانات مناسب و گنجايش بالا هستند. موتور 165 اسبي 508 يکي از نقاط قوت اين سدان فرانسوي است.
گزينه جانشين: رنو تاليسمان
رنو کولئوس
دليل انتخاب: خودرويي زيبا، ايمن، محکم و فول آپشن با سطح خدمات پس از فروش مناسب و تکنولوژي ساخت نيسان است که به لطف استفاده از تجهيزات ارتباطي و قواي فني گروه رنو - نيسان جزو جذاب ترين کراس اوورهاي متوسط بازار ايران است. رنو کولئوس که در بين رقبا از قيمت کمتر و سطح امکانات بالاتري بهره مي برد در 15 ماه اخير توانسته فروشي بالغ بر 10 هزار دستگاه داشته باشد که در نوع خود يک رکورد بزرگ جهت خودرويي وارداتي محسوب مي شود که خود را در مدت کوتاهي به ترند بازار ايران بدل کرده است.
گزينه جانشين: نيسان ايکس تريل
همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد:
آخرين خبر در سروش
http://sapp.ir/akharinkhabar
آخرين خبر در ايتا
https://eitaa.com/joinchat/88211456C878f9966e5
آخرين خبر در بله
https://bale.ai/invite/#/join/MTIwZmMyZT
آخرين خبر در گپ
https://gap.im/akharinkhabar
بازار