نماد آخرین خبر

نسل جدید رنو کپچر با پیشرانه پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد

منبع
پرشين خودرو
بروزرسانی
پرشين خودرو/ باتوجه به ادعاي منابع خبري، نسل دوم رنو کپچر به همراه يک سيستم محرک پلاگين هيبريدي و همچنين سيستم‌هاي رانندگي نيمه خودکار معرفي و آماده عرضه به مشتريان خواهد. در رسانه‌هاي بزرگ بين المللي آمده است که نسل جديد رنو کپچر در نمايشگاه بين المللي فرانکفورت آلمان 2019 رونمايي شده و براي عرضه در سال 2020 ميلادي برمبناي پلتفرم جديد CMF-B آماده خواهد شد که براساس اين پلتفرم جديد، محصولاتي همچون رنو کليو و يا نسل جديد نيسان جوک هم توسعه پيدا کرده‌اند و حالا براي ساخت نسل جديد رنو کپچر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گفته مي‌شود که سيستم محرک رنو کپچر نسل جديد متشکل از يک موتور چهار سيلندر بنزيني 1.6 ليتري بوده و توسط يک موتور الکتريکي حمايت خواهد شد که نيروي آنان از طريق مجموعه باتري‌هاي 9.8 کيلووات ساعتي تامين مي‌شود. به طور طبيعي، رنو کپچر پلاگين هيبريدي با شارژ کامل باتري‌هاي خود مي‌تواند در حالت تمام الکتريکي محدوده حرکت 48 کيلومتري داشته باشد. اين سيستم محرک مشابه همان چيزي خواهد بود که در ساير وسايل نقليه توليد شده توسط اتحاد "رنو، نيسان و ميتسوبيشي" مورد استفاده قرار خواهد گرفت و نسل سوم نيسان قشقايي مي‌تواند يکي از محصولاتي باشد که سيستم محرک پلاگين هيريدي دريافت خواهد کرد، هرچند رنو کاجار و همچنين رنو کليو هم مي‌توانند دريافت کننده‌هاي اين سيستم محرک پلاگين هيبريدي باشند. موتورهاي ديگري که منابع خبري معتقد هستند در کنار سيستم محرک پلاگين هيبريدي به مشتريان ارائه خواهد شد، يک موتور 1.5 ليتري ديزلي و همچنين يک پيشرانه 1.3 ليتري چهار سيلندر جديد خواهد بود که با همکاري شرکت خودروسازي مرسدس بنز توسعه پيدا کرده است و پيش از اين جزييات آن را در پرشين خودرو مورد بررسي قرار داده‌ايم. البته موارد ذکر شده توسط منابع معتبر و نزديک به شرکت خودروسازي رنو ارائه شده است و هنوز از سوي شرکت خودروسازي رنو تاييد نشده است، به همين منظور نمي‌توان تا معرفي رسمي اتومبيل بر روي آن حساب باز کرد و امکان تغيير آنان تا رسيدن به نسخه نهايي وجود دارد. ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره