زوميت/ بهگفتهي دوج، توليد چلنجر ديمون پس از ساخت ۳۳۰۰ دستگاه به پايان رسيد و چارجر در نسخهي ديمون ديگر توليد نخواهد شد و اين نام فقط به چلنجر منحصر خواهد بود.
دوج چلنجر ديمون به پايان راه خود رسيده است. اين خبر را بالاترين مقام در گروه فياتکرايسلر اعلام کرده است.
دوج فقط ۳۳۰۰ دستگاه از مدل چلنجر SRT ديمون را توليد کرد. بدين ترتيب درحالحاضر قويترين نسخهي چلنجر مدل هلکت Redeye است که ۷۹۷ اسببخار قدرت دارد. البته، اين مدل در مقايسه با ديمون ۸۰۸ اسببخاري کمي ضعيفتر است. قدرت مدل ديمون در حالتي که بستهي درگش فعال شود، به ۸۴۰ اسببخار ميرسد و ميتواند همهي مدلهاي ديگر چلنجر را بهراحتي شکست دهد.
مدل چارجر SRT در نسخهي ديمون توليد نخواهد شد. اين مسئله باعث ميشود حدس و گمانهايي دربارهي آيندهي پيشرانهي ديمون به ذهن خطور کند. بهگفتهي يکي از منابع داخلي شرکت، يکي از احتمالات استفاده از اين پيشرانه در نسخهاي از رم Rebel TRX است که فقط ۴۰ دستگاه از آن توليد خواهد شد. درحالحاضر، آيندهي ديمون در هالهاي از ابهام قرار دارد. البته، دوج به هيچ وجه قصد ندارد بازار خودروهاي قدرتمند را از دست بدهد؛ چون بهتازگي مدل ۲۰۲۰ دوج چارجر SRT هلکت با کيت بدنهي عريض را رونمايي کرده است. پيشرانهي اين مدل ميتواند ۷۰۷ اسببخار قدرت و ۸۸۱ نيوتنمتر گشتاور توليد کند. اين مدل از سيستم تعليق ارتقايافته و لاستيکهاي پهنتر برخوردار است. دوج ادعا ميکند چارجر SRT هلکت ۲۰۲۰ سريعترين سدان توليد انبوه جهان است و ميتواند به حداکثر سرعت ۳۱۵ کيلومتربرساعت دست پيدا کند.
بازار