آخرين خبر/ مهندسان فورد ظاهراً بسيار پرکارتر از طراحان اين شرکت بودهاند و تغييرات زير بدنه آن، بسيار بيشتر ميباشد. از آن جمله ميتوان به تقويت خروجي موتور 5 ليتري هشت سيلندر خورجيني کايوت از 407 اسب بخار به 440 اسب بخار، استفاده از کمک فنرهاي سازگار شونده که قبلاً فقط در نسخههاي شلبي اين خودرو مورد استفاده قرار گرفته و در مدلهاي معمولي خبري از آنها نبود و تجهيز خودرو به يک گيربکس 10 دنده اتومات جديد براي کساني است که نميخواهند پاي چپ خود را زياد اذيت کنند اشاره کرد!
بازار