چرخان/ وقتي نام تيگو 2 به گوش روسها ميرسد، اولين چيزي که به ذهنشان خطور ميکند شکستن پدال گاز آن است. اما در ايران اين قضيه متفاوت است، MVM X22 براي بسياري خودرو آيده آل و جذاب است، براي برخي ديگر از رانندگان، فاجعه بار است.
، چري پس از مدتها به بازخوردها اهميت داده و انتفادات کمبود قدرت را ميپذيرد؛ استفاده از موتور 1.6 ليتري جديد از مهمترين ويرايش براي نسل جديد ايکس 22 است. موتور 1.6 ليتري ايکس 22 اکنون قادر به توليد قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 160 نيوتن متر است؛ جعبه دنده اينبار CVT خواهد بود، اما اين به معناي آن نيست که موتور 1.5 ليتري و جعبه دنده 4 سرعته قديمي از دسترس خارج ميشود.
اغلب تغييرات ايکس 22 نسل جديد، در طراحي داخلي و خارج از آن خلاصه ميشود؛ چراغ ترمز روي اسپويلر بلندتر شده است؛جلوپنجرهي جديد کرومي مشابه به تيگو8 يا تيگو 4 است، تريم داخلي جديد تمام مشکي، نورپردازي کابين، کنسول مرکزي جديد و سپر عقب جديد از جمله تفاوتهايي است که نسبت به نسخهي فعلي ديده ميشود. يک منبع آگاه درچين ميگويد: تيگو 2 جديد براي بازارهاي محلي ايران و روسيه با نسخهي جديد چيني متفاوت خواهد بود، بنابراين امکان تغيير در مشخصات فني يا رفاهي توسط مديران خودرو دور از انتظار نيست؛ اکنون بايد منتظر خبرهاي رسمي توسط مديران خودرو براي عرضه MVM X22 جديد باشيم.
بازار