logo
برگزیده
خودرو

روند صعودی قیمت ها در بازار خودرو/ «پژو ۲۰۰۸» ۷۴۰ میلیون تومان شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
روند صعودی قیمت ها در بازار خودرو/ «پژو ۲۰۰۸» ۷۴۰ میلیون تومان شد

تسنيم/ اين روزها افزايش قيمت ها در حالي همچنان ادامه دارد که معاملات خودرو در بازار به صفر رسيده و کمتر خريدار و فروشنده اي حاضر به معامله هستند.

افزايش افسارگسيخته قيمت خودرو اين هفته نيز نسبت به هفته گذشته ادامه داشته و حتي رشد قيمت ها در خودروهاي داخلي و مونتاژي بيش از ساير محصولات موجود در بازار است. البته افزايش قيمت ها در حالي همچنان ادامه دارد که معاملات خودرو در بازار به صفر رسيده و کمتر خريدار و فروشنده اي حاضر به معامله هستند.

به اعتقاد فروشندگان خودرو کسي حاضر به فروش خودروها آن هم به قيمت ارزان نيست و همه مي خواهند ماشين هاي خود را گرانتر از روزهاي گذشته بفروش برسانند.

علاوه بر اين روند کند عرضه خودرو در بازار عاملي شده تا افزايش قيمت ها در انواع خودروهاي داخلي مشاهده شود. البته قرار بود براساس تصميم سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان با اعلام قيمت هاي جديد کارخانه بازار فقط مجاز به افزايش 10 درصدي قيمتها نسبت به کارخانه باشد اما فروشندگان خودرو مي گويند اين بحث فقط در حد مصاحبه بوده و در عمل هيچ تدبيري براي مديرتي قيمت ها در بازار خودرو بوجود نيامده همين موضوع باعث شده تا با نوسانات قيمت ارز و کاهش خريدار معاملات به صفر برسد و نمايشگاه داران ترجيح بدهند واحدهاي خود را زود تعطيل کرده و به بهانه کرونا راهي خانه شوند.

در حال حاضر مشاهدات بازار نشان مي دهد پژو 2008، 740 ميليون تومان، پژو 206 تيپ دو 164 ميليون تومان، پژو 206 تيپ پنج 199 ميليون تومان و مزدا3 با رقم 820 ميليون تومان قيمت گذاري شده است. سراتو نيز در حال حاضررقم 530 ميليون تومان و استپ وي 385 ميليون توماني را ثبت کرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره