logo

تلاش سخت جنرال موتورز برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تلاش سخت جنرال موتورز برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا

باشگاه خبرنگاران/ شرکت جنرال موتورز براي توليد سه ميليون ماسک بهداشتي به‌صورت ماهانه، با سازمان ورزش‌هاي يخي شريک شد.

با شيوع ويروس کرونا و کمبود مواد اوليه بهداشتي براي مبارزه با شرايط پيش‌آمده خيلي از شرکت‌هاي بزرگ سعي کردند با تغيير کاربري به صورت موقت به کمک کشورهاي مختلف بيايند.

جنرال موتورز نيز همانند اين شرکت‌ها، برخي از کارخانه‌هاي خود را براي توليد دستگاه‌هاي تهويه هوا آماده ساخت. اين کارخانه‌ها در کنار توليد دستگاه‌هاي مذکور براي بيمارستان‌ها، ماسک‌هاي بهداشتي را نيز در اختيار پزشکان و پرستاران در مراکز درماني قرار مي‌دهند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، جنرال موتورز با همکاري شرکت سازنده وسايل حفاظتي و بهداشتي قصد دارد تا توليد دستگاه‌هاي تهويه هواي خود را به مرحله‌اي جديد برساند. اين فعاليت که قرار است در اينديانا صورت گيرد، اقدامي مشابه با شراکت جنرال موتورز و سازمان ورزش‌هاي يخي براي توليد ماسک‌هاي بهداشتي است.

تلاش جنرال موتورز براي سرکوبي شيوع ويروس کرونا
بر طبق گزارش منابع خبري ديترويت، شرکت جنرال موتورز زماني که در مراحل توليد انبوه ماسک‌هاي بهداشتي دچار مشکل شد تصميم گرفت تا با سازمان ورزش‌هاي يخي همکاري کند و عمليات خود را تکميل کند. همچنين جنرال موتورز تصميم گرفت تا توليد ماهيانه ماسک‌هاي بهداشتي را به ۱.۵ ميليون عدد در ماه برساند.

گفتني است شرکت جنرال موتور از وجود يک دستگاه ضدعفوني کننده بهره مي‌برد که به آن‌ها اجازه مي‌دهد روزانه بيش از دو هزار ماسک توليد شده را پاک‌سازي کنند. اين دستگاه‌ها معمولا ۲۰ دقيقه زمان براي تکميل کار خود نياز دارند و همچنين مي‌بايست تا بين هر عمليات کمي استراحت داشته باشند.

با اين حال شراکت با سازمان ورزش‌هاي يخي ديترويت باعث شد تا جنرال موتورز به دستگاه‌هاي ضدعفوني کننده ازن دسترسي پيدا کنند و عمليات خود را با سرعت بيشتري پيش ببرند. پس از تکميل مراحل شراکت توليد ماسک‌ها، حالا شرکت جنرال موتورز ماهانه ۳ ميليون ماسک بهداشتي را توليد در کارخانه Warren Transmission Plant ديترويت خود توليد مي‌کند. در واقع اقدامات اخير مديرعامل جنرال موتورز باعث شد رشد قابل توجه‌اي در توليد وسايل بهداشتي لازم داشته باشند. در ادامه گفته مي‌شود که سه تيم ورزش حاکي روي يخ براي حمايت از فعاليت‌هاي اخير شرکت جنرال موتورز دست به کار شده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar