برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیش نمایش نسخه جدید فورزا موتوراسپرت منتشر شد

منبع
اسب بخار
بروزرسانی

اسب بخار/ پس از انتشار پيش‌نمايش بازي «گرن توريزمو ۷»، اکنون «مايکروسافت» نيز دموي جديدي از بازي مورد انتظار «فورزا موتوراسپرت» (Forza Street) را منتشر کرده است.

اولين بار در سال ۲۰۰۵ بود که بازي فورزا موتوراسپرت به عنوان شبيه ساز رانندگي در پيست هاي اتومبيل راني منتشر شد. از آن زمان تاکنون، هفت نسخه از اين بازي در کنسول XBOX، کامپيوتر و سيستم عامل هاي اندرويد و IOS منتشر شده است. سال گذشته با انتشار بازي فورزا موتوراسپرت اين سري بازي هاي محبوب براي گوشي موبايل نيز معرفي شدند.

 
با اين حال، اکنون پس از معرفي کنسول بازي پلي استيشن ۵ و بازي گرن توريزمو ۷، شرکت مايکروسافت نيز تيزر نسخه جديد بازي فورزا موتوراسپرت را منتشر کرده است. پيش نمايش جديد فورزا موتوراسپرت به همراه چند عنوان ديگر در کنفرانس مجازي معرفي ايکس باکس سري X منتشر شد. در تيزر، گروهي از خودروهاي آپولو Intensa Emozione ديده مي شوند که در پيست مشهور لاگونا سکا با هم به رقابت مي پردازند.


به گفته استوديو “Turn 10″، که مسئوليت توليد و توسعه سري بازي هاي فورزا را برعهده دارد، نسخه جديد موتوراسپرت در کيفيت ۴K و با سرعت ۶۰ فريم در ثانيه عرضه مي شود. آخرين نسخه اين بازي، موتوراسپرت ۷ بود که در سال ۲۰۱۷ رونمايي شد. از زمان معرفي اولين بازي فورزا موتوراسپرت، از سال ۲۰۰۵ تاکنون، در بازه زماني دو ساله يک نسخه جديد از اين بازي معرفي شده است. شايان ذکر است که در کنار موتوراسپرت، نسخه جديد فورزا هورايزن نيز به محصولات استوديو Turn 10 اضافه شد.

 
برخلاف موتوراسپرت، که فضاي بازي آن تنها در پيست هاي مسابقه صورت مي گيرد، گيم پلي فورزا هورايزن در شهر انجام مي شود و براي هر نسخه يک شهر جديد درنظر گرفته شده است. تاکنون تاريخ دقيقي براي عرضه نسخه جديد از فورزا موتوراسپرت منتشر نشده است، اما احتمالاً اين بازي تا اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد. خبر خوب براي طرف داران بازي هاي ماشيني اين که افزون بر فورزا موتوراسپرت جديد و گرن توريزمو ۷، نسخه جديد بازي محبوب تست درايو با نام “Test Drive Unlimited: Solar Crown” نيز در راه است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره