نماد آخرین خبر

مراحل ترمیم و آج زدن لاستیک های سنگین و فوق سنگین را ببینید

منبع
خودرو بانک
بروزرسانی

خودرو بانک/ فرآيند ساخت لاستيک خودرو پروسه‌اي سخت و طولاني مدت است و توليد لاستيک براي شرکت‌هاي فعال در اين حوزه چندان راحت نيست. اين شرايط با افزايش سايز تاير و توليد لاستيک خودروهاي سنگين و فوق سنگين، پيچيده‌تر و از نظر زماني طولاني‌تر هم خواهد شد.

با اين حال لاستيک خودرو يک کالاي مصرفي است و پس از طي کردن مسافتي مشخص و يا گذشت زماني مشخص لازم است که آنان را با لاستيک هاي جديد جايگزين کنيم.

اين کار ممکن است براي دارندگان وسايل نقليه سنگين وزن و يا حتي وسايل نقليه سنگين وزن معدني هزينه بسيار بالايي داشته باشد. اينجاست که تعمير و آج زني لاستيک هاي سنگين و فوق سنگين به عنوان فعاليتي مفيد مطرح شده و مي تواند به صرفه جويي در هزينه‌هاي آنان کمک کند.

چرا آج زني انجام مي‌شود؟
در واقع براي ساخت لاستيک از مواد اوليه و قطعات مختلفي از جمله سيم تاير، نخ تاير و بسياري مواد ديگر استفاده مي شود و در طول سال ها استفاده، معمولا آج لاستيک خودرو است که از بين رفته و خاصيت يک لاستيک را از بين مي برد.

به همين دليل مراکزي وجود دارد که اقدام به ترميم لاستيک و آج زني آن مي کنند تا همچنان امکان استفاده از آنان وجود داشته و مصرف کنندگان هم هزينه کمتري در مقايسه با خريد يک لاستيک کاملا نو پرداخت کنند.

پيرو همين موضوع، در ادامه فيلمي براي شما آماده کرده ايم که مي توانيد مراحل ترميم و آج زني لاستيک هاي فوق سنگين را شاهد باشيد. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بيشتر در خصوص ترميم آج لاستيک خودروهاي سنگين و فوق سنگين هستيد، اين ويديو را از دست ندهيد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره