بهترین خودرو مرسدس بنز چه قابلیت هایی دارد؟
![بهترین خودرو مرسدس بنز چه قابلیت هایی دارد؟](https://app.akharinkhabar.ir/images/2020/08/28/c555cd94-9a13-4c72-8c8e-d5f987c0d0dc.jpeg)
باشگاه خبرنگاران/ کلاس S پرچمدار برند بنز است، اما کلاس E نيز مدل اصلي مرسدس بنز به شمار مي رود. مرسدس بنز کلاس S خودرويي است که بايد به خوبي براي يک تاکسي پاريسي با موتور توئيتي يا يک واگن جنگي دوقلو توربو V-۸ AMG کار کند.
مهندسان و طراحان بنز هميشه با طراحي مجدد مراقب هستند. کلاس E بايد از ترجيحات يک پايگاه مالک سنتي استفاده کند و همزمان به عنوان ويترين تواناييهاي اين برند باشد. اين کار آساني نيست و آنها با استفاده از اين آسانسور ميان مدت کلاس E۲۱، ۲۰۲۱ W۲۱۳، کار درستي را طي کرده اند.
نماي بيروني در کلاس S آنقدر گسترده است که تقريباً ميتوان اين ماشين را نسل جديد ناميد. در حالي که درها، سقف و قسمتهاي شيشهاي يکسان هستند، چراغهاي جلو و مشبک جلويي کاملاً مجدداً تنظيم شده اند و به نظر ميرسد بيشتر به سمت عقبتر و کشيدهتر به نظر ميرسند.
قسمت عقب در واقع ظاهري کاملاً جديد دارد و چراغهاي روشنايي به جاي عمودي در حال حاضر افقي هستند که از قضا، کلاس E را با طراح مشهور "برونو ساکو" طراح مشهور مدل "عمودي"، تداعي ميکند که نشان ميداد بايد يک زبان طراحي مشابه در سراسر صفحات دنبال شود. همه سدانهاي مرسدس اکنون به جز کلاس C که به زودي جايگزين ميشود داراي چراغهاي افقي هستند.
از جلو، کلاس E با تعدادي کورههاي مختلف ارائه ميشود که تنها يکي از آنها هنوز ستاره قائم را روي هود نگه ميدارد. بسياري از اين مدل ظاهر سنتي راضي هستند اما گمان مي شود تعداد بسياري از مشتريان با ستاره مرکزي مشبک AMG Line را انتخاب کنند.
مدلهاي واقعي AMG، E۵۳ و E۶۳ داراي نماي جلويي هستند که به نظر ميرسد از AMG GT پيوند زده شده است، و All-Terrain عيب يابي صوتي Audi Allroad را در خارج از جاده به واگن منتقل ميکند.
در حالي که از دست دادن تغييرات بدنه غيرممکن است، تغييرات در فضاي داخلي محدودتر شده است. ابزار دقيق آنالوگ از بين ميرود و جايگزين دو صفحه نمايش ۱۲.۳ اينچي ميشود. دکمه چرخشي کنسول باعث ميشود تا يک تاچ پد با ظاهري امروزي ظاهر شود. با اين حال، ماشين تست ما هنوز هم با سيستم قبلي مجهز بود و ميشنويم که دايملر در نظر دارد تا بين سيستمها به مشتريان امکان انتخاب بدهد.
سيستم MBUX نسبت به سيستم قبلي داراي مزايايي متفاوت است. اين خودرو سريع مانند عملکرد تنظيم ناوبري، عملکردهاي بسيار بيشتري را ارائه ميدهد که نشانگر چرخش با نمايش پيکانهاي مجازي از طريق فيد دوربين در زمان واقعي در مقابل شما است. اين ترفند به اندازه کافي خوب است که باعث ميشود گاهي اوقات Waze را کنار بگذاريد.
فضاي داخلي کاملاً زيبا و مجلل است که با ترکيبي دلپذير از چوب، فلز و چرم ساخته شده است. آينه عقب بدون قاب بسيار زيبا به نظر ميرسد و دريچهها و سوئيچها با دقت معمولي مرسدس کار ميکنند. تناسب و پايان بي عيب و نقص هستند، همانطور که بايد در اين کلاس باشند.کلاس E بر خلاف آينده گرايي سرد و حاکم بر کابين خلبان يک Audi A۶، سبک کمي شفاف و خاص خود را حفظ ميکند.
اگرچه اين خودرو را از تعداد اسب بخار تشخيص نمي دهيد، اما خيلي چيزهاي زيادي در زير اين کاپوت تغيير کرده است، در حالي که نسخه قديمي اين خودرو راهي براي يک توربوشارژ ۳.۰ ليتري مستقيم با شش را فراهم ميکند. قدرت خروجي در ۳۶۲ اسب بخار و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور يکسان است، اما پيشرانه جديد به دو دليل برتر است.
گيربکس ۹ سرعته اتوماتيک استاندارد بوده، همانطور که درايو تمام چرخ است. با اين کار، E۴۵۰ در ۶۰.۹ مايل در ساعت در مرسدس ۴.۹ ثانيه تخمين زده ميشود، يک دهم ثانيه سريعتر از مدل خروجي؛ سرعت حداکثر ۱۳۰ مايل در ساعت کنترل ميشود، اما ميتوانيم اثبات کنيم که E۴۵۰ با همان بازار اروپا قادر است با سرعت ۱۵۵ مايل در ساعت و با حاشيه قابل توجهي بالاتر از آن، به سرعت بيشتري برسد.
دايملر هيچ يک از موتورهاي ديزلي چهار و شش سيلندر عالي را در بازار ايالات متحده ارائه نميدهد. در حالي که سيستم تعليق استاندارد کلاس E را با يک سواري بي سر و صدا به وجود ميآورد، يک سيستم تعليق هواي اختياري با سه اتاق وجود دارد که حتي احمقانهتر است. در نسخههاي غير AMG، سيستم تعليق در قسمت کمي نرمتر قرار دارد که با فرمان دقيق، اما دلپذير کم کار ميشود. وقتي از آنها سؤال شود، E۴۵۰ ميتواند با سهولت در گوشه و کنار رقص کند، اما دامنه واقعي آن کروز مسافرتي با مسافت طولاني نيست.